Odpowiedz

Re.: Moje faktury

@AgnieszkaBin Doceniam że ktoś w ogóle odpowiada na mój temat, choć nie liczyłam na to.

 

W woli wyjaśnienia w kwestii : " Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku. " nie bierz nic za pewnik bo możesz się mocno zdziwić.... jednakże nie kontynuuje tematu bo wystarczająco już dużo powiedziałam waszym kolegom i przełożonym na temat braku wiedzy i kompetencji w mojej sprawie, gdyż  wczoraj ktoś zadzwonił do mnie z banku (badanie negatywnej ankiety).

 

Ostatecznie także wczoraj dowiedziałam się z CallCenter że bank nagle uznał moje argumenty, czekam jednak na potwierdzenie w postaci pisma, które ma przyjśc pocztą.

 

W związku  z powyższym sprawa dla mnie na razie zostaje zamknięta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 11 z 11 (4 983 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy