03-05-2016 18:15
@AgnieszkaBin Doceniam że ktoś w ogóle odpowiada na mój temat, choć nie liczyłam na to.
W woli wyjaśnienia w kwestii : " Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku. " nie bierz nic za pewnik bo możesz się mocno zdziwić.... jednakże nie kontynuuje tematu bo wystarczająco już dużo powiedziałam waszym kolegom i przełożonym na temat braku wiedzy i kompetencji w mojej sprawie, gdyż wczoraj ktoś zadzwonił do mnie z banku (badanie negatywnej ankiety).
Ostatecznie także wczoraj dowiedziałam się z CallCenter że bank nagle uznał moje argumenty, czekam jednak na potwierdzenie w postaci pisma, które ma przyjśc pocztą.
W związku z powyższym sprawa dla mnie na razie zostaje zamknięta.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |