04-04-2017 07:54
Witam!
Nie wiem czy wybrałem dobrą sekcję forum, ale do żadnej innej nie mogłem dopasować mojego tematu. Od 1 kwietnia rozstaliście się ze swoim partnerem ubezpieczeniowym Liberty, który został wchłonięty przez AXA. Od wczoraj jak widzę proponujecie w zamian ubezpieczenie w PZU. Pomijam fakt, że jako klient Waszego banku miałem przy zawieraniu umowy z Liberty zniżkę 10%, gdzie teraz nie proponujecie wraz z PZU żadnej. Co to więc za partner?
Natomiast do napisania tego postu skłoniła mnie inna kwestia. Akurat szukam nowej oferty na ubezpieczenie samochodu, więc skorzystałem z opcji Kup ubezpieczenie i zacząłem wypełniać formularz PZU do momentu, gdy dotarłem do opcji (zaraz po pytaniach o nasz PESEL i nr telefonu), która wprawiła mnie w osłupienie, a jest obowiązkowa do zaznaczenia: Zgadzam się na przetwarzanie danych w przypadku niezawarcia umowy lub po jej rozwiązaniu. Tu następuje link Pokaż treść oświadczenia, który kryje treść: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez PZU SA z siedzibą przy al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa, w przypadku, gdy umowa ubezpieczenia nie zostanie zawarta lub zostanie rozwiązana.
Gdy umowa ubezpieczenia nie zostanie zawarta??? Serio??? Nie dość, że po wypełnieniu tego formularza i tak nie dowiem się jakie ubezpieczenie PZU mi proponuje, choćby w przybliżeniu (dopiero kontakt z agentem) to jeszcze moje dane osobowe, w tym numer telefonu trafia do ich bazy i muszę liczyć się z "molestowaniem" z ich strony? Takiego partnera firmuje od teraz ING Bank Śląski? To ja podziękuję. Nie skorzystam, a szkoda, bo jak wspomniałem dzięki Wam korzystałem przez wiele lat z ubezpieczenia na auto od Liberty.
Pozdrawiam!
04-04-2017 14:48
@Manius71 Zbieranie zgody marketingowej w mojePZU podyktowane jest wyłącznie procesowi kontaktu przez konsultantów telefonicznych z użytkownikami, którzy obliczali składkę i nie dokonali zakupu polisy (porzucili wniosek).
Proces ten jest standardowy dla mojePZU i potrzebny jest wyłącznie do sfinalizowania danej polisy, PZU nie wykorzystuje danych klienta do sprzedaży innych produktów w innym czasie.
Odnosząc się do drugiej części, to w przypadku, kiedy klient podaje wymagane dane, następuje prezentacja oferty z poziomu portalu MojePZU (wraz z cenami) i PZU nie odsyła użytkowników do agentów (jak napisane jest w reklamacji). Jedynie w przypadku kiedy po podaniu niezbędnych danych do obliczenia oferty okazuje się, że dany pojazd ma już np. aktywną polisę lub przygotowane jest wznowienie polisy, albo PESEL nie zgadza się z imieniem lub nazwiskiem wyświetlamy klientowi ekran gdzie podaje swój numer telefonu i odzwaniają do niego konsultanci CC w celu wyjaśnienia problemu i zaproponowania oferty.
04-04-2017 15:19
04-04-2017 16:16
@Manius71 Proces jest standradowo ustawiony tak, że dzwonimy do klientów z porzuconych kwotacji. Jeżeli klient nie jest zainteresowany ofertą to konsultanci nie są nachalni i przyjmują do wiadomości.
Jednocześnie klient może zawsze żadać usunięcia danych z bazy.
05-04-2017 10:16
Przykre ale żeby mieć oszczędnościowe konto promocyjne w ING trzeba mieć smartfon i aplikację ING. Jest to dyskryminacja osób starszych.
Pytanie - czy aplikacja działa na wirtualce Andorid (jakiej?), ż
... 01-12-2024Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.
Złożyłem więc trzecią r
... 01-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |