04-04-2017 07:54
Witam!
Nie wiem czy wybrałem dobrą sekcję forum, ale do żadnej innej nie mogłem dopasować mojego tematu. Od 1 kwietnia rozstaliście się ze swoim partnerem ubezpieczeniowym Liberty, który został wchłonięty przez AXA. Od wczoraj jak widzę proponujecie w zamian ubezpieczenie w PZU. Pomijam fakt, że jako klient Waszego banku miałem przy zawieraniu umowy z Liberty zniżkę 10%, gdzie teraz nie proponujecie wraz z PZU żadnej. Co to więc za partner?
Natomiast do napisania tego postu skłoniła mnie inna kwestia. Akurat szukam nowej oferty na ubezpieczenie samochodu, więc skorzystałem z opcji Kup ubezpieczenie i zacząłem wypełniać formularz PZU do momentu, gdy dotarłem do opcji (zaraz po pytaniach o nasz PESEL i nr telefonu), która wprawiła mnie w osłupienie, a jest obowiązkowa do zaznaczenia: Zgadzam się na przetwarzanie danych w przypadku niezawarcia umowy lub po jej rozwiązaniu. Tu następuje link Pokaż treść oświadczenia, który kryje treść: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez PZU SA z siedzibą przy al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa, w przypadku, gdy umowa ubezpieczenia nie zostanie zawarta lub zostanie rozwiązana.
Gdy umowa ubezpieczenia nie zostanie zawarta??? Serio??? Nie dość, że po wypełnieniu tego formularza i tak nie dowiem się jakie ubezpieczenie PZU mi proponuje, choćby w przybliżeniu (dopiero kontakt z agentem) to jeszcze moje dane osobowe, w tym numer telefonu trafia do ich bazy i muszę liczyć się z "molestowaniem" z ich strony? Takiego partnera firmuje od teraz ING Bank Śląski? To ja podziękuję. Nie skorzystam, a szkoda, bo jak wspomniałem dzięki Wam korzystałem przez wiele lat z ubezpieczenia na auto od Liberty.
Pozdrawiam!
04-04-2017 14:48
@Manius71 Zbieranie zgody marketingowej w mojePZU podyktowane jest wyłącznie procesowi kontaktu przez konsultantów telefonicznych z użytkownikami, którzy obliczali składkę i nie dokonali zakupu polisy (porzucili wniosek).
Proces ten jest standardowy dla mojePZU i potrzebny jest wyłącznie do sfinalizowania danej polisy, PZU nie wykorzystuje danych klienta do sprzedaży innych produktów w innym czasie.
Odnosząc się do drugiej części, to w przypadku, kiedy klient podaje wymagane dane, następuje prezentacja oferty z poziomu portalu MojePZU (wraz z cenami) i PZU nie odsyła użytkowników do agentów (jak napisane jest w reklamacji). Jedynie w przypadku kiedy po podaniu niezbędnych danych do obliczenia oferty okazuje się, że dany pojazd ma już np. aktywną polisę lub przygotowane jest wznowienie polisy, albo PESEL nie zgadza się z imieniem lub nazwiskiem wyświetlamy klientowi ekran gdzie podaje swój numer telefonu i odzwaniają do niego konsultanci CC w celu wyjaśnienia problemu i zaproponowania oferty.
04-04-2017 15:19
04-04-2017 16:16
@Manius71 Proces jest standradowo ustawiony tak, że dzwonimy do klientów z porzuconych kwotacji. Jeżeli klient nie jest zainteresowany ofertą to konsultanci nie są nachalni i przyjmują do wiadomości.
Jednocześnie klient może zawsze żadać usunięcia danych z bazy.
05-04-2017 10:16
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |