Odpowiedz

Blokady na rachunku, zdublowane płatności.

Witam, 
Nie mam pojęcia jak wyjaśnić mój problem nadobitniej. 
W ten weekend na moim koncie wydarzyły się rzeczy dziwne, i za żadne skarby świata nie mogę sobie ich racjonalnie wyjaśnić. 

Trazakcje płatności kartą zsoatały jakby pobrane dwukrotnie: raz za płatności, drugi - na poczet blokady, które w poniedziałek zosatły zaksięgowane jako uznania na koncie. Sumując moje wydatki jestem przekonana, że saldo konta się nie zgadza mino tego, że w historii konta jest niby wszystko jane. Jak to możliwe? Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją. Dlaczego tak się stało? I gdzie do jasnej anieli podziały się moje pieniądze? 

Odpowiedz
0 Lajków
Lena_09
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-04-2017
Wiadomość 1 z 3 (4 155 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, zdublowane płatności.

Dodam jeszcze, że nie mogę od wczoraj dodzwonić się na infolinię, otrzymuję informację, że wszyscy konsultanci są obecnie zajęci. 

Odpowiedz
0 Lajków
Lena_09
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (4 153 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, zdublowane płatności.

Wczoraj faktycznie wystąpił błąd, że pomimo rozliczenia płatności kartą, w bankowości internetowej dalej widoczna była blokada na tę transakcję. 

Usunęliśmy błędne zapisy.

 

Przepraszamy za to. 

 

Jeżeli dalej widzisz w systemie nieprawidłową informację, proszę, skontaktuj się z nami: 32 357 00 12 lub przez bankowość internetową.

Nasza infolinia czynna jest całodobowo. Wczoraj, ze względu na awarię, wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Dzisiaj powinnaś się połączyć bez problemu. 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 139 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy