Odpowiedz

Blokady na rachunku, zdublowane płatności.

Witam, 
Nie mam pojęcia jak wyjaśnić mój problem nadobitniej. 
W ten weekend na moim koncie wydarzyły się rzeczy dziwne, i za żadne skarby świata nie mogę sobie ich racjonalnie wyjaśnić. 

Trazakcje płatności kartą zsoatały jakby pobrane dwukrotnie: raz za płatności, drugi - na poczet blokady, które w poniedziałek zosatły zaksięgowane jako uznania na koncie. Sumując moje wydatki jestem przekonana, że saldo konta się nie zgadza mino tego, że w historii konta jest niby wszystko jane. Jak to możliwe? Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją. Dlaczego tak się stało? I gdzie do jasnej anieli podziały się moje pieniądze? 

Odpowiedz
0 Lajków
Lena_09
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-04-2017
Wiadomość 1 z 3 (4 136 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, zdublowane płatności.

Dodam jeszcze, że nie mogę od wczoraj dodzwonić się na infolinię, otrzymuję informację, że wszyscy konsultanci są obecnie zajęci. 

Odpowiedz
0 Lajków
Lena_09
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (4 134 wyświetleń)

Re.: Blokady na rachunku, zdublowane płatności.

Wczoraj faktycznie wystąpił błąd, że pomimo rozliczenia płatności kartą, w bankowości internetowej dalej widoczna była blokada na tę transakcję. 

Usunęliśmy błędne zapisy.

 

Przepraszamy za to. 

 

Jeżeli dalej widzisz w systemie nieprawidłową informację, proszę, skontaktuj się z nami: 32 357 00 12 lub przez bankowość internetową.

Nasza infolinia czynna jest całodobowo. Wczoraj, ze względu na awarię, wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Dzisiaj powinnaś się połączyć bez problemu. 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (4 120 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy