04-04-2017 12:14
Witam,
Nie mam pojęcia jak wyjaśnić mój problem nadobitniej.
W ten weekend na moim koncie wydarzyły się rzeczy dziwne, i za żadne skarby świata nie mogę sobie ich racjonalnie wyjaśnić.
Trazakcje płatności kartą zsoatały jakby pobrane dwukrotnie: raz za płatności, drugi - na poczet blokady, które w poniedziałek zosatły zaksięgowane jako uznania na koncie. Sumując moje wydatki jestem przekonana, że saldo konta się nie zgadza mino tego, że w historii konta jest niby wszystko jane. Jak to możliwe? Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją. Dlaczego tak się stało? I gdzie do jasnej anieli podziały się moje pieniądze?
04-04-2017 12:15
Dodam jeszcze, że nie mogę od wczoraj dodzwonić się na infolinię, otrzymuję informację, że wszyscy konsultanci są obecnie zajęci.
04-04-2017 12:32
Wczoraj faktycznie wystąpił błąd, że pomimo rozliczenia płatności kartą, w bankowości internetowej dalej widoczna była blokada na tę transakcję.
Usunęliśmy błędne zapisy.
Przepraszamy za to.
Jeżeli dalej widzisz w systemie nieprawidłową informację, proszę, skontaktuj się z nami: 32 357 00 12 lub przez bankowość internetową.
Nasza infolinia czynna jest całodobowo. Wczoraj, ze względu na awarię, wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Dzisiaj powinnaś się połączyć bez problemu.
Przykre ale żeby mieć oszczędnościowe konto promocyjne w ING trzeba mieć smartfon i aplikację ING. Jest to dyskryminacja osób starszych.
Pytanie - czy aplikacja działa na wirtualce Andorid (jakiej?), ż
... 01-12-2024Już niestety nie działa. Zrobiłem dwukrotnie reklamację, ale odpowiedzieli standardowym tekstem że nic nie blokują i że problemem jest pewnie aktualizacja po stronie bitwardena.
Złożyłem więc trzecią r
... 01-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |