01-04-2017 12:54
Chciałbym sie dowiedzieć czy istnieje jakaś możliwość zablokowania odbiorcy z Historii przelewów. Mojej karty używa członek rodziny do zakupów przez internet (w owym sklepie internetowym zapisane ma: nr karty i 3 cyfrowy kod bezpieczeństwa) i chciałbym danego odbiorce dodać do listy zablokowanych aby nie dało się zapłacić za zakupy internetowe u danego odbiorcy. Proszę o pomoc
01-04-2017 13:17
Nie ma możliwości zablokowania konkretnego usługodawcy dla płatności kartą przez internet. Możesz zmienić limity płatności internetowych kartą. Wystarczy, że w bankowości elektronicznej wejdziesz w szczegóły karty płatniczej, a następnie w limity transakcyjne, które możesz zmienić. W tej sytuacji konieczne byłoby ustawienie tego limitu na 0 zł. Możesz również zastrzec swoją kartę, jeżeli pojawiają się na niej nieuprawnione transakcje, a w jej miejsce zamówić nową. Pamiętaj, że jedyną osobą, która powinna korzystać z karty jesteś Ty sam. Jest ona wydawana imiennie i nie powinieneś jej udostępniać nikomu, nawet członkom swojej rodziny.
Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |