01-04-2017 12:54
Chciałbym sie dowiedzieć czy istnieje jakaś możliwość zablokowania odbiorcy z Historii przelewów. Mojej karty używa członek rodziny do zakupów przez internet (w owym sklepie internetowym zapisane ma: nr karty i 3 cyfrowy kod bezpieczeństwa) i chciałbym danego odbiorce dodać do listy zablokowanych aby nie dało się zapłacić za zakupy internetowe u danego odbiorcy. Proszę o pomoc
01-04-2017 13:17
Nie ma możliwości zablokowania konkretnego usługodawcy dla płatności kartą przez internet. Możesz zmienić limity płatności internetowych kartą. Wystarczy, że w bankowości elektronicznej wejdziesz w szczegóły karty płatniczej, a następnie w limity transakcyjne, które możesz zmienić. W tej sytuacji konieczne byłoby ustawienie tego limitu na 0 zł. Możesz również zastrzec swoją kartę, jeżeli pojawiają się na niej nieuprawnione transakcje, a w jej miejsce zamówić nową. Pamiętaj, że jedyną osobą, która powinna korzystać z karty jesteś Ty sam. Jest ona wydawana imiennie i nie powinieneś jej udostępniać nikomu, nawet członkom swojej rodziny.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |