Odpowiedz
Highlighted

Autoryzacja przelewów do US i ZUS

Dzień dobry,

chciałabym się dowiedzieć, w jaki sposób można potwierdzać bankowe przelewy do US i ZUS. W poniższej instrukcji (str. 31-40), odnoszącej się do starszej wersji systemu bankowości internetowej ING, przeczytałam, że na samym końcu się takie przelewy podpisuje ("Przelew jest gotowy do podpisu w sekcji Podpisywanie".). Moje pytanie brzmi: czy nadal trzeba podpisywać tego typu dyspozycje podpisem elektronicznym/kwalifikowanym lub Profilem Zaufanym ePUAP? Czy nie można ich autoryzować telefonicznie lub kodem SMS?

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 3 (6 228 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Autoryzacja przelewów do US i ZUS

To jakaś archaiczna instrukcja, która jest nieaktualna i nieprzydatna. Ona nie jest ci do niczego potrzebna Emotikon: Szczęśliwy Przelew do US czy ZUS nie wymaga żadnej autoryzacji podpisem elektronicznym czy Profilem Zaufanym. Czasami algorytm banku może zażądać potwierdzenia przelewu kodem SMS - tak jak w zwykłych przelewach. Zazwyczaj klikasz potwierdź i przelew pójdzie bez żadnej autoryzacji SMS-owej. Proponowałbym zapoznać się z wersją demonstracyjną Moje ING: https://login.ingbank.pl/mojeing/demo/#home
Mitchris
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
144
49
05-11-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 186 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Autoryzacja przelewów do US i ZUS

Bardzo dziękuję za pomoc Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (6 156 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Dziękuję za informację i liczę, że w niedługim czasie pojawią się możliwości płacenia zegarkami Samsung z systemem Tizen. Pozdrawiam.

23-09-2020
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Przekazałem Twoją sugestię do osób zajmujących się rozwojem naszej bankowości mobilnej. W najbliższej przyszłości nie mamy jednak takich planów. Jeżeli coś się zmieni, to damy znać.

23-09-2020
Problem ze zmianą wizerunku karty

Witam,

od jakiegoś czasu mam problem ze zmianą wizerunku karty, za każdym razem pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych". Karta nie traci ważności. Co jeszcze może być przeszkodą?

23-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy