01-04-2017 12:54
Chciałbym sie dowiedzieć czy istnieje jakaś możliwość zablokowania odbiorcy z Historii przelewów. Mojej karty używa członek rodziny do zakupów przez internet (w owym sklepie internetowym zapisane ma: nr karty i 3 cyfrowy kod bezpieczeństwa) i chciałbym danego odbiorce dodać do listy zablokowanych aby nie dało się zapłacić za zakupy internetowe u danego odbiorcy. Proszę o pomoc
01-04-2017 13:17
Nie ma możliwości zablokowania konkretnego usługodawcy dla płatności kartą przez internet. Możesz zmienić limity płatności internetowych kartą. Wystarczy, że w bankowości elektronicznej wejdziesz w szczegóły karty płatniczej, a następnie w limity transakcyjne, które możesz zmienić. W tej sytuacji konieczne byłoby ustawienie tego limitu na 0 zł. Możesz również zastrzec swoją kartę, jeżeli pojawiają się na niej nieuprawnione transakcje, a w jej miejsce zamówić nową. Pamiętaj, że jedyną osobą, która powinna korzystać z karty jesteś Ty sam. Jest ona wydawana imiennie i nie powinieneś jej udostępniać nikomu, nawet członkom swojej rodziny.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |