02-04-2017 07:03
Informacja to jedno ale nie wywiązywanie się z niej to co innego.
Z informacji z banku bowiem wynika:
Niedostępność usług banku w nocy z 1 na 2 kwietnia
Informujemy, że w nocy z soboty na niedzielę (1 na 2 kwietnia) zaplanowane są prace serwisowe.
W godzinach 23:00 – 06:00 niedostępne będą:
• wpłatomaty
• płatności BLIK
• system ING CardsOnLine
Ponadto:
• nie będzie możliwości aktywowania kart i nadawania PIN
Przepraszamy za niedogodności
A w rzeczywistości bankowość nadal nie działa i to w większym zakresie ...
Chyba wypadałoby poinformować klientów że jednak nie jest tak różowo ...
02-04-2017
08:35
– ostatnio edytowany
04-04-2017
11:45
przez
MarcinB
Czy ktoś może dać informację do kiedy będzie ta przerwa serwisowa?
Coraz bardziej widać jak dbacie o klientów wszak "liczą się ludzie"
Trzeba będzie chyba zmienić bank.
Ale u nas to chyba normalne...
02-04-2017 08:35 | Edytowano: 02-04-2017 08:41
Ja już dałem sobie spokój z tym bankiem. Ich system to jakaś porażka, do tego mało stabilny. Częste wywalanie z mojego ing, nie pobieranie danych to jakaś parodia. Informatyka w tym banku to jakaś masakra
02-04-2017 10:05
Ja przed chwilą załozyłam juz konto w innym banku czekam tylko na dokumenty i kartę.
A dla wszystkich pracowników zachwalających bez zająknięcia nowe ing:
http://downdetector.pl/status/ing-bank-slaski
Bank zdecydowanie zszedł na psy wstydźcie się zero informacji dla klientów, zero komunikacji i profesjonalizmu.
02-04-2017 14:21
Problemy z logowaniem do bankowości internetowej i wykonywanie płatności internetowych były wynikiem wydłużonych prac serwisowych w naszym systemie. Aktualnie usługa działa prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia.
02-04-2017 15:16
Witam,
nadal nie moge wykonywac przelewow/platnosci internetowych poniewaz nie otrzymuje kodow SMS.
Kiedy moge sie spodziewac, ze to zostanie naprawione?
Pozdr
Pedro
02-04-2017 15:34
Chcemy to dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Nasi doradcy sprawdzą dlaczego nie otrzymujesz wiadomości z kodami autoryzacyjnymi.
03-04-2017 12:10
03-04-2017 14:18
@maroobit Nasz system internetowy już teraz działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
03-04-2017 15:03
A czy płatności na Allegro przez PAYu są juz dostepne ? BYł problem również z tą funkcją.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |