Odpowiedz

Re.: Nie działa makler

Mam takie akcje:

4mass (2dni ~ -10%)
BIOMED (2dni ~ - 10%)
INNOGE (2dni ~ -10%)
CDPROJEKT (2dni ~+4,2%)
TSGAMES (2dni ~+1,00%)
MOBRUK (2dni ~ 0,00%)

Trochę to boli jak nie można się czegoś pozbyć.
Odpowiedz
0 Lajków
JF
JF
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-12-2020
Wiadomość 351 z 597 (5 926 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Minęła godzina 17:05, Giełda Papierów Wartościowych zamyka ostatnią w tym tygodniu sesję notowań. Maklerzy wracają na weekend do domów, a my wracamy do pracy nad naszym Maklerem. Dziękujemy Wam za wyrozumiałość.

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 352 z 597 (5 896 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@ZibiB możemy potwierdzić, że pieniądze i papiery wartościowe są bezpieczne.

@Kobalt na czacie nie mogliśmy tego potwierdzić, ponieważ nie mamy dostępu do systemu biura maklerskiego. Reklamacje trafiają bezpośrednio do nich.

 

Przepraszamy ponownie za tę trudną dla wszystkich sytuację Emotikon: Smutny 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 353 z 597 (5 885 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Wszystko odjechało. A ja przez 2 dni bezczynnie się przyglądam, chociaż miałem w planie zainwestować niewielką, ale jednak udaną sumę. A czym, Ty mówisz> Jaka sytuacja trudna dla Ciebie? Pójdziesz sobie na weekend do domu i masz to gdzieś

Odpowiedz
0 Lajków
Tailor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
04-12-2020
Wiadomość 354 z 597 (5 860 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Czy moje zgłoszenia reklamacyjne widzicie? Pytanie do moderatorów.
Odpowiedz
0 Lajków
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 355 z 597 (5 497 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Czy Pani moderator MartaK, mogłaby łaskawie odpowiedzieć na pytania m.in. od złożone reklamacje? Czy są odczytywane bo z tego co czytam (ja mam tak samo) nie ma od Państwa odpowiedzi. Jeśli się Pani nie orientuje, to proszę dopytać osobę z odpowiedniego działu. Dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
smok
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
04-12-2020
Wiadomość 356 z 597 (5 413 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Zauważyliście, że mienili retorykę: wcześniej było że odpowiada za to zewnętrzny dostawca usług. Teraz ta informacja zniknęła z https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Kobalt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
04-12-2020
Wiadomość 357 z 597 (5 230 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@Batman_xp1 Jako moderatorzy forum Społeczności ING nie widzimy danych w systemie. Przykro nam, ale nie możemy sprawdzić w systemie, czy jest tam Twoja reklamacja.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 358 z 597 (5 227 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]
Mnie najbardziej irytuje to, że wczoraj twierdzili że zdążą do południa potem, że na koniec sesji, a maklera jak nie było, tak nie ma dzień później o 22. Albo umyślnie kłamali albo nie mieli pojęcia o skali problemu. Tak czy siak ich to kompromituje.
Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 359 z 597 (5 220 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Żartujecie sobie?

 

Patrząc na problemu z moją reklamacją (potwierdzenia zlecenia na podstawie "Zgłoś reklamację" pod linkiem: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... ) stwierdzam, że nie tylko z Maklerem macie problem.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Kobalt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
04-12-2020
Wiadomość 360 z 597 (5 201 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy