04-12-2020 17:06
04-12-2020 17:14
Minęła godzina 17:05, Giełda Papierów Wartościowych zamyka ostatnią w tym tygodniu sesję notowań. Maklerzy wracają na weekend do domów, a my wracamy do pracy nad naszym Maklerem. Dziękujemy Wam za wyrozumiałość.
04-12-2020 17:17
@ZibiB możemy potwierdzić, że pieniądze i papiery wartościowe są bezpieczne.
@Kobalt na czacie nie mogliśmy tego potwierdzić, ponieważ nie mamy dostępu do systemu biura maklerskiego. Reklamacje trafiają bezpośrednio do nich.
Przepraszamy ponownie za tę trudną dla wszystkich sytuację
04-12-2020 17:20
Wszystko odjechało. A ja przez 2 dni bezczynnie się przyglądam, chociaż miałem w planie zainwestować niewielką, ale jednak udaną sumę. A czym, Ty mówisz> Jaka sytuacja trudna dla Ciebie? Pójdziesz sobie na weekend do domu i masz to gdzieś
04-12-2020 19:51
04-12-2020 20:43
Czy Pani moderator MartaK, mogłaby łaskawie odpowiedzieć na pytania m.in. od złożone reklamacje? Czy są odczytywane bo z tego co czytam (ja mam tak samo) nie ma od Państwa odpowiedzi. Jeśli się Pani nie orientuje, to proszę dopytać osobę z odpowiedniego działu. Dziękuję
04-12-2020 22:07
Zauważyliście, że mienili retorykę: wcześniej było że odpowiada za to zewnętrzny dostawca usług. Teraz ta informacja zniknęła z https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
04-12-2020 22:09
@Batman_xp1 Jako moderatorzy forum Społeczności ING nie widzimy danych w systemie. Przykro nam, ale nie możemy sprawdzić w systemie, czy jest tam Twoja reklamacja.
04-12-2020 22:13 | Edytowano: 04-12-2020 22:17
04-12-2020 22:19
Żartujecie sobie?
Patrząc na problemu z moją reklamacją (potwierdzenia zlecenia na podstawie "Zgłoś reklamację" pod linkiem: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... ) stwierdzam, że nie tylko z Maklerem macie problem.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |