04-12-2020 17:06
04-12-2020 17:14
Minęła godzina 17:05, Giełda Papierów Wartościowych zamyka ostatnią w tym tygodniu sesję notowań. Maklerzy wracają na weekend do domów, a my wracamy do pracy nad naszym Maklerem. Dziękujemy Wam za wyrozumiałość.
04-12-2020 17:17
@ZibiB możemy potwierdzić, że pieniądze i papiery wartościowe są bezpieczne.
@Kobalt na czacie nie mogliśmy tego potwierdzić, ponieważ nie mamy dostępu do systemu biura maklerskiego. Reklamacje trafiają bezpośrednio do nich.
Przepraszamy ponownie za tę trudną dla wszystkich sytuację
04-12-2020 17:20
Wszystko odjechało. A ja przez 2 dni bezczynnie się przyglądam, chociaż miałem w planie zainwestować niewielką, ale jednak udaną sumę. A czym, Ty mówisz> Jaka sytuacja trudna dla Ciebie? Pójdziesz sobie na weekend do domu i masz to gdzieś
04-12-2020 19:51
04-12-2020 20:43
Czy Pani moderator MartaK, mogłaby łaskawie odpowiedzieć na pytania m.in. od złożone reklamacje? Czy są odczytywane bo z tego co czytam (ja mam tak samo) nie ma od Państwa odpowiedzi. Jeśli się Pani nie orientuje, to proszę dopytać osobę z odpowiedniego działu. Dziękuję
04-12-2020 22:07
Zauważyliście, że mienili retorykę: wcześniej było że odpowiada za to zewnętrzny dostawca usług. Teraz ta informacja zniknęła z https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
04-12-2020 22:09
@Batman_xp1 Jako moderatorzy forum Społeczności ING nie widzimy danych w systemie. Przykro nam, ale nie możemy sprawdzić w systemie, czy jest tam Twoja reklamacja.
04-12-2020 22:13 | Edytowano: 04-12-2020 22:17
04-12-2020 22:19
Żartujecie sobie?
Patrząc na problemu z moją reklamacją (potwierdzenia zlecenia na podstawie "Zgłoś reklamację" pod linkiem: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... ) stwierdzam, że nie tylko z Maklerem macie problem.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |