04-12-2020 17:06
04-12-2020 17:14
Minęła godzina 17:05, Giełda Papierów Wartościowych zamyka ostatnią w tym tygodniu sesję notowań. Maklerzy wracają na weekend do domów, a my wracamy do pracy nad naszym Maklerem. Dziękujemy Wam za wyrozumiałość.
04-12-2020 17:17
@ZibiB możemy potwierdzić, że pieniądze i papiery wartościowe są bezpieczne.
@Kobalt na czacie nie mogliśmy tego potwierdzić, ponieważ nie mamy dostępu do systemu biura maklerskiego. Reklamacje trafiają bezpośrednio do nich.
Przepraszamy ponownie za tę trudną dla wszystkich sytuację
04-12-2020 17:20
Wszystko odjechało. A ja przez 2 dni bezczynnie się przyglądam, chociaż miałem w planie zainwestować niewielką, ale jednak udaną sumę. A czym, Ty mówisz> Jaka sytuacja trudna dla Ciebie? Pójdziesz sobie na weekend do domu i masz to gdzieś
04-12-2020 19:51
04-12-2020 20:43
Czy Pani moderator MartaK, mogłaby łaskawie odpowiedzieć na pytania m.in. od złożone reklamacje? Czy są odczytywane bo z tego co czytam (ja mam tak samo) nie ma od Państwa odpowiedzi. Jeśli się Pani nie orientuje, to proszę dopytać osobę z odpowiedniego działu. Dziękuję
04-12-2020 22:07
Zauważyliście, że mienili retorykę: wcześniej było że odpowiada za to zewnętrzny dostawca usług. Teraz ta informacja zniknęła z https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
04-12-2020 22:09
@Batman_xp1 Jako moderatorzy forum Społeczności ING nie widzimy danych w systemie. Przykro nam, ale nie możemy sprawdzić w systemie, czy jest tam Twoja reklamacja.
04-12-2020 22:13 | Edytowano: 04-12-2020 22:17
04-12-2020 22:19
Żartujecie sobie?
Patrząc na problemu z moją reklamacją (potwierdzenia zlecenia na podstawie "Zgłoś reklamację" pod linkiem: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... ) stwierdzam, że nie tylko z Maklerem macie problem.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |