04-12-2020 12:42
Niesamowite, ale napięcie.
04-12-2020 12:42
Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler można zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301. Proszę przygotować informacje dotyczące operacji, których nie udało się wskutek awarii wykonać.
Wielu klientów chce z nami porozmawiać, dlatego czas oczekiwania na połączenie na infolinii jest wydłużony.
04-12-2020 12:43
Pani Moderator odliczamy do 13
04-12-2020 12:44
Trzymacie kciuki ?
04-12-2020 12:45 | Edytowano: 04-12-2020 12:48
Po jakim czasie od zamknięcia Maklera pojawiła się oficjalna informacją dot. formy zgłoszeń/reklamacji/zleceń?
Dzień, dwa dni po? Teraz wymyślane są reguły co trzeba było zrobić wcześniej mimo iż na czas nie były przedstawione jasno i klarownie użytkownikom?
W ING zasady działają wstecz??
Ludzie pieniądze potracili przez te 2-3 dni !! A teraz będzie akcja pt - czy forma i treść zgłoszenia była właściwa czy nie?? Konsultanci nie udzielali takich informacji bo sami o tym nie wiedzieli! SKANDAL!!
04-12-2020 12:46
04-12-2020 12:48 | Edytowano: 04-12-2020 12:49
Zauważyliście się nie ma odpowiedzi na wiele pytań? Między innymi na moje. Od jakiegoś czasu moderatorzy mają drzemkę?
Myślą jaki komunikat dać o13
To było pracowite przedpołudnie......
04-12-2020 12:50
10 minut
04-12-2020 12:50
10 minut - napięcie sięga zenitu.
04-12-2020 12:51 | Edytowano: 04-12-2020 12:52
Support nie wie co mówić i nie chcą wprowadzać w błąd. Na samym końcu pojawi się informacja - trzeba było zrobić tak i tak - nie zrobiłeś tego Kowalski? Twój problem :/ Dzwoniłem kilkanaście razy, pisałem kilkanaście wiadomości - zero informacji nt formy (detali, czasu reakcji, zawartości) komunikacji.
Tylko enigmatyczne slogany pt: rozumiem zdenerwowanie, współczuję :/
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |