04-12-2020 12:42
Niesamowite, ale napięcie.
04-12-2020 12:42
Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler można zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301. Proszę przygotować informacje dotyczące operacji, których nie udało się wskutek awarii wykonać.
Wielu klientów chce z nami porozmawiać, dlatego czas oczekiwania na połączenie na infolinii jest wydłużony.
04-12-2020 12:43
Pani Moderator odliczamy do 13
04-12-2020 12:44
Trzymacie kciuki ?
04-12-2020 12:45 | Edytowano: 04-12-2020 12:48
Po jakim czasie od zamknięcia Maklera pojawiła się oficjalna informacją dot. formy zgłoszeń/reklamacji/zleceń?
Dzień, dwa dni po? Teraz wymyślane są reguły co trzeba było zrobić wcześniej mimo iż na czas nie były przedstawione jasno i klarownie użytkownikom?
W ING zasady działają wstecz??
Ludzie pieniądze potracili przez te 2-3 dni !! A teraz będzie akcja pt - czy forma i treść zgłoszenia była właściwa czy nie?? Konsultanci nie udzielali takich informacji bo sami o tym nie wiedzieli! SKANDAL!!
04-12-2020 12:46
04-12-2020 12:48 | Edytowano: 04-12-2020 12:49
Zauważyliście się nie ma odpowiedzi na wiele pytań? Między innymi na moje. Od jakiegoś czasu moderatorzy mają drzemkę?
Myślą jaki komunikat dać o13
To było pracowite przedpołudnie......
04-12-2020 12:50
10 minut
04-12-2020 12:50
10 minut - napięcie sięga zenitu.
04-12-2020 12:51 | Edytowano: 04-12-2020 12:52
Support nie wie co mówić i nie chcą wprowadzać w błąd. Na samym końcu pojawi się informacja - trzeba było zrobić tak i tak - nie zrobiłeś tego Kowalski? Twój problem :/ Dzwoniłem kilkanaście razy, pisałem kilkanaście wiadomości - zero informacji nt formy (detali, czasu reakcji, zawartości) komunikacji.
Tylko enigmatyczne slogany pt: rozumiem zdenerwowanie, współczuję :/
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |