Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

Niesamowite, ale napięcie.

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 241 z 597 (5 357 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler można zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.  Proszę przygotować informacje dotyczące operacji, których nie udało się wskutek awarii wykonać. 

Wielu klientów chce z nami porozmawiać, dlatego czas oczekiwania na połączenie na infolinii jest wydłużony. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 242 z 597 (5 356 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Pani Moderator odliczamy do 13

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 243 z 597 (5 349 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Trzymacie kciuki ?

Odpowiedz
0 Lajków
kierownik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
27
5
04-12-2020
Wiadomość 244 z 597 (5 342 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Po jakim czasie od zamknięcia Maklera pojawiła się oficjalna informacją dot. formy zgłoszeń/reklamacji/zleceń?
Dzień, dwa dni po? Teraz wymyślane są reguły co trzeba było zrobić wcześniej mimo iż na czas nie były przedstawione jasno i klarownie użytkownikom?
W ING zasady działają wstecz??

Ludzie pieniądze potracili przez te 2-3 dni !! A teraz będzie akcja pt - czy forma i treść zgłoszenia była właściwa czy nie?? Konsultanci nie udzielali takich informacji bo sami o tym nie wiedzieli! SKANDAL!!

al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 245 z 597 (5 330 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@tomek1234
Próbowałem się dodzwonić i nic z tego. Nie rozumiem jak makler mógł ci powiedzieć że tylko telefonicznie skoro na stronie ING pisze żeby zgłaszać to przez wiadomości na koncie. Dzwoniłem już do KNF i RZECZNIKA finansowego. Wszędzie sprawa jest już znana. Rzecznik tym się nie zajmie bo to nie jest sprawą indywidualna. Zajmie się tym KNF. Tak mi powiedziano że będą wypracowane środki jak to teraz wyjaśnić i zrekompensować straty. Napewno im więcej będziemy te sprawę nagłaśniać tym lepiej dla nas. Zauważyliście się nie ma odpowiedzi na wiele pytań? Między innymi na moje. Od jakiegoś czasu moderatorzy mają drzemkę?
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 246 z 597 (5 325 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Zauważyliście się nie ma odpowiedzi na wiele pytań? Między innymi na moje. Od jakiegoś czasu moderatorzy mają drzemkę?

 

 

 

Myślą jaki komunikat dać o13

 

To było pracowite przedpołudnie......

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 247 z 597 (5 295 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

10 minut

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 248 z 597 (5 258 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

10 minut - napięcie sięga zenitu.

Odpowiedz
0 Lajków
kierownik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
27
5
04-12-2020
Wiadomość 249 z 597 (5 248 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Support nie wie co mówić i nie chcą wprowadzać w błąd. Na samym końcu pojawi się informacja - trzeba było zrobić tak i tak - nie zrobiłeś tego Kowalski? Twój problem :/ Dzwoniłem kilkanaście razy, pisałem kilkanaście wiadomości - zero informacji nt formy (detali, czasu reakcji, zawartości) komunikacji.

Tylko enigmatyczne slogany pt: rozumiem zdenerwowanie, współczuję :/

Odpowiedz
0 Lajków
al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 250 z 597 (5 246 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter

...

19-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy