Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

Niesamowite, ale napięcie.

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 241 z 597 (4 214 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Reklamację wynikającą z braku dostępu do modułu Makler można zgłosić poprzez wiadomość w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301.  Proszę przygotować informacje dotyczące operacji, których nie udało się wskutek awarii wykonać. 

Wielu klientów chce z nami porozmawiać, dlatego czas oczekiwania na połączenie na infolinii jest wydłużony. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 242 z 597 (4 213 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Pani Moderator odliczamy do 13

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 243 z 597 (4 206 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Trzymacie kciuki ?

Odpowiedz
0 Lajków
kierownik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
27
5
04-12-2020
Wiadomość 244 z 597 (4 199 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Po jakim czasie od zamknięcia Maklera pojawiła się oficjalna informacją dot. formy zgłoszeń/reklamacji/zleceń?
Dzień, dwa dni po? Teraz wymyślane są reguły co trzeba było zrobić wcześniej mimo iż na czas nie były przedstawione jasno i klarownie użytkownikom?
W ING zasady działają wstecz??

Ludzie pieniądze potracili przez te 2-3 dni !! A teraz będzie akcja pt - czy forma i treść zgłoszenia była właściwa czy nie?? Konsultanci nie udzielali takich informacji bo sami o tym nie wiedzieli! SKANDAL!!

al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 245 z 597 (4 187 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@tomek1234
Próbowałem się dodzwonić i nic z tego. Nie rozumiem jak makler mógł ci powiedzieć że tylko telefonicznie skoro na stronie ING pisze żeby zgłaszać to przez wiadomości na koncie. Dzwoniłem już do KNF i RZECZNIKA finansowego. Wszędzie sprawa jest już znana. Rzecznik tym się nie zajmie bo to nie jest sprawą indywidualna. Zajmie się tym KNF. Tak mi powiedziano że będą wypracowane środki jak to teraz wyjaśnić i zrekompensować straty. Napewno im więcej będziemy te sprawę nagłaśniać tym lepiej dla nas. Zauważyliście się nie ma odpowiedzi na wiele pytań? Między innymi na moje. Od jakiegoś czasu moderatorzy mają drzemkę?
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 246 z 597 (4 182 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Zauważyliście się nie ma odpowiedzi na wiele pytań? Między innymi na moje. Od jakiegoś czasu moderatorzy mają drzemkę?

 

 

 

Myślą jaki komunikat dać o13

 

To było pracowite przedpołudnie......

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 247 z 597 (4 152 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

10 minut

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 248 z 597 (4 115 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

10 minut - napięcie sięga zenitu.

Odpowiedz
0 Lajków
kierownik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
27
5
04-12-2020
Wiadomość 249 z 597 (4 105 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

Support nie wie co mówić i nie chcą wprowadzać w błąd. Na samym końcu pojawi się informacja - trzeba było zrobić tak i tak - nie zrobiłeś tego Kowalski? Twój problem :/ Dzwoniłem kilkanaście razy, pisałem kilkanaście wiadomości - zero informacji nt formy (detali, czasu reakcji, zawartości) komunikacji.

Tylko enigmatyczne slogany pt: rozumiem zdenerwowanie, współczuję :/

Odpowiedz
0 Lajków
al12s
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
8
03-12-2020
Wiadomość 250 z 597 (4 103 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Tak, wczoraj dostaliśmy informację o zakończonej analizie i wstępną decyzję. Ja śledzę wpisy o ich czasach procesowych i były zgodne ze stanem faktycznym. Dzisiaj nadal są wnioski z 4.03 - czas analiz...

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy