Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

ewelina1988, reklamacje wynikające z braku dostępu do modułu Makler możesz złożyć przez naszą stronę. W reklamacji powinnaś podać wszystkie informacje dotyczące operacji, których nie udało Ci się wykonać wskutek awarii.

 

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
434
102
19-03-2018
Wiadomość 191 z 594 (3 991 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Czy pytanie jakie zadałem wcześniej jest niezrozumiałe?
Mam podać np że teraz chce kupić PKN ORLEN? ZA 5000 TYS.? A skąd mam niby wiedzieć jaki jest teraz kurs ? W internecie takie dane są 15 min opóźnione.
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 192 z 594 (3 932 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@Batman_xp1 W reklamacji powinieneś wskazać jakie transakcje oraz kiedy chciałeś zlecić. 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
69
04-09-2015
Wiadomość 193 z 594 (3 817 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Kiedy masz na myśli dokładną godzinę w Wy wtedy odczytacie kurs?
Odpowiedz
0 Lajków
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 194 z 594 (3 757 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Cy zamierzacie poinformować nas kiedy będzie dostęp?
Odpowiedz
0 Lajków
ewelina1988
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
11
03-12-2020
Wiadomość 195 z 594 (3 749 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

JAk mamy pisać reklamację, jak nie wiemy kiedy usługa zostanie przywrócona i nie jesteśmy w stanie określić strat jakie ponieśliśmy na skutek Waszej nieudolności.

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 196 z 594 (3 717 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Dzień dobry.

Jako Klient Biura Maklerskiego ING jestem nie tylko coraz bardziej sfrustrowany i zirytowany sytuacją, ale teraz widzę, że próby pomocy nam są jedynie koniecznym, zdawkowym, działaniem, a nie realną pomocą. 

Dopisuję się do pytania Użytkowniczki nade mną Batman_xp1 - fakt, że mogę złożyć reklamację nie mówi mi w jaki sposób jej dokonać i do jakich sytuacji odnieść. Dokładnie chciałbym, żeby Biuro Maklerskie wypowiedziało się w trzech kwestiach, na które ja nigdzie nie widziałem odpowiedzi i nie mogę tego w chwili obecnej sprawdzić:
1. Co w dniu wczorajszym działo się ze zleceniami, które były na giełdzie ustawione zanim doszło do awarii - zrealizowały się po ustawionych cenach czy awaria spowodowała, że do tego nie doszło? Co się wydarzy jeśli Makler ruszy dzisiaj - np. SL zrealizują się po cenach niższych o kolejne 5% od wczoraj ustawionego poziomu (jeśli nastąpił dziś dalszy spadek) natychmiast po starcie?

2. W jaki sposób mamy określać w reklamacji jakich transakcji nie dokonaliśmy? "Planowałem kupić akcji XXX  na otwarciu giełdy i sprzedać wszystkie na zakończeniu" - chociaż to może być absolutna prawda to nikt nam w to nie uwierzy. W jaki sposób mamy zatem jako Klienci działać, żeby ktoś uwierzył?

 

3. Co z zapisami na IPO PCF - czy zrealizowane wcześniej zapisy zostaną zrealizowane, czy też na skutek awarii do tego nie dojdzie? Co z tymi, którzy chcieli (w naturalny sposób) uwolnić kapitał z akcji wczoraj i przeznaczyć go na IPO?

 

Bardzo proszę o odpowiedź na wszystkie pytania, a nie tylko prośbę o wysłanie reklamacji i informację, że pracujecie Państwo nad tym. 

Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 197 z 594 (3 709 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

"Zaczynam od nowa, ale same akcje po tym jak uruchomią ing można przetransferować do innego biura maklerskiego wystarczy złożyć dyspozycję."
czy ta operacja jest płatna?
Odpowiedz
0 Lajków
poczatkujacy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
03-12-2020
Wiadomość 198 z 594 (3 704 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Myślę, że naprawienie systemu komputerowego, pomimo że tak niesamowicie skomplikowane, żmudne i czasochłonne będzie o wiele łatwiejsze niż odbudowanie zaufania do Państwa Biura Maklerskiego. Błędy mogą się zdarzać, każdy je popełnia, ale w takich sytuacjach najbardziej istotne jest to w jaki sposób się na nie reaguje i jak zapewnia brak możliwości popełnienia ich w przyszłości. Zadanie trudne, stawka duża.

Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 199 z 594 (3 685 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Moim zdanie specjalnie nie precyzujecie odpowiedzi. Dlaczego wprost nie napiszecie jak ma wyglądać tak informacja. Np. Jeżeli kurs PZU WZROŚNIE DO 26 zł chcę kupić 50 akcji po max 26.02.
Czy uwzglednicie moją reklamację jeżeli napisze że wczoraj z rana chciałem dokupić 100 akcji JSW? o jeszcze parę innych? Dlaczego taka informacja nie przychodzi jako powiadomienia na aplikację lub info na koncie bankowym? Dlaczego nikt od wczoraj nie odpowiada na wiadomości z konta? I kolejna sprawa jeżeli jest taka sytuacja awaryjna to dlaczego wyłączacie o 18 infolinię?
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 200 z 594 (3 678 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Aneks o skrócenie okresu kredytowania

Hej,

Próbuję znaleźć informację, w jakim czasie od podpisania w oddziale aneksu skracającego okres kredytowania zobaczę faktyczną zmianę w okresie kredytowania w aplikacji. Nie dopytałam podczas wizyty...

27-06-2022
ING Księgowość a Nowy Ład 2.0

Dzień dobry,

 

jak będzie wyglądała możliwość odliczenia składki zdrowotnej od dochodu w systemie (w przypadku rozliczania się podatkiem liniowym)?

 

Co w przypadku jeśli część składki zdrowotnej (prognoz

...

27-06-2022
Re: Płatności za granicą - jak najtaniej w ING??

Dziękuję za odpowiedź.

Troszkę jeszcze pytań Emotikon: Mrugający (wytłuszczone to Twoje cytaty)

 

Karta Mastercard jest świetnym rozwiązaniem, jeśli konto walutowe w euro to nasz jedyny produkt w banku.

 

To w takim razie po

...

27-06-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy