Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

ewelina1988, reklamacje wynikające z braku dostępu do modułu Makler możesz złożyć przez naszą stronę. W reklamacji powinnaś podać wszystkie informacje dotyczące operacji, których nie udało Ci się wykonać wskutek awarii.

 

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 191 z 597 (6 703 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Czy pytanie jakie zadałem wcześniej jest niezrozumiałe?
Mam podać np że teraz chce kupić PKN ORLEN? ZA 5000 TYS.? A skąd mam niby wiedzieć jaki jest teraz kurs ? W internecie takie dane są 15 min opóźnione.
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 192 z 597 (6 644 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@Batman_xp1 W reklamacji powinieneś wskazać jakie transakcje oraz kiedy chciałeś zlecić. 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 193 z 597 (6 529 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Kiedy masz na myśli dokładną godzinę w Wy wtedy odczytacie kurs?
Odpowiedz
0 Lajków
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 194 z 597 (6 469 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Cy zamierzacie poinformować nas kiedy będzie dostęp?
Odpowiedz
0 Lajków
ewelina1988
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
11
03-12-2020
Wiadomość 195 z 597 (6 461 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

JAk mamy pisać reklamację, jak nie wiemy kiedy usługa zostanie przywrócona i nie jesteśmy w stanie określić strat jakie ponieśliśmy na skutek Waszej nieudolności.

Odpowiedz
0 Lajków
kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 196 z 597 (6 429 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Dzień dobry.

Jako Klient Biura Maklerskiego ING jestem nie tylko coraz bardziej sfrustrowany i zirytowany sytuacją, ale teraz widzę, że próby pomocy nam są jedynie koniecznym, zdawkowym, działaniem, a nie realną pomocą. 

Dopisuję się do pytania Użytkowniczki nade mną Batman_xp1 - fakt, że mogę złożyć reklamację nie mówi mi w jaki sposób jej dokonać i do jakich sytuacji odnieść. Dokładnie chciałbym, żeby Biuro Maklerskie wypowiedziało się w trzech kwestiach, na które ja nigdzie nie widziałem odpowiedzi i nie mogę tego w chwili obecnej sprawdzić:
1. Co w dniu wczorajszym działo się ze zleceniami, które były na giełdzie ustawione zanim doszło do awarii - zrealizowały się po ustawionych cenach czy awaria spowodowała, że do tego nie doszło? Co się wydarzy jeśli Makler ruszy dzisiaj - np. SL zrealizują się po cenach niższych o kolejne 5% od wczoraj ustawionego poziomu (jeśli nastąpił dziś dalszy spadek) natychmiast po starcie?

2. W jaki sposób mamy określać w reklamacji jakich transakcji nie dokonaliśmy? "Planowałem kupić akcji XXX  na otwarciu giełdy i sprzedać wszystkie na zakończeniu" - chociaż to może być absolutna prawda to nikt nam w to nie uwierzy. W jaki sposób mamy zatem jako Klienci działać, żeby ktoś uwierzył?

 

3. Co z zapisami na IPO PCF - czy zrealizowane wcześniej zapisy zostaną zrealizowane, czy też na skutek awarii do tego nie dojdzie? Co z tymi, którzy chcieli (w naturalny sposób) uwolnić kapitał z akcji wczoraj i przeznaczyć go na IPO?

 

Bardzo proszę o odpowiedź na wszystkie pytania, a nie tylko prośbę o wysłanie reklamacji i informację, że pracujecie Państwo nad tym. 

Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 197 z 597 (6 421 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

"Zaczynam od nowa, ale same akcje po tym jak uruchomią ing można przetransferować do innego biura maklerskiego wystarczy złożyć dyspozycję."
czy ta operacja jest płatna?
Odpowiedz
0 Lajków
poczatkujacy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
03-12-2020
Wiadomość 198 z 597 (6 416 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Myślę, że naprawienie systemu komputerowego, pomimo że tak niesamowicie skomplikowane, żmudne i czasochłonne będzie o wiele łatwiejsze niż odbudowanie zaufania do Państwa Biura Maklerskiego. Błędy mogą się zdarzać, każdy je popełnia, ale w takich sytuacjach najbardziej istotne jest to w jaki sposób się na nie reaguje i jak zapewnia brak możliwości popełnienia ich w przyszłości. Zadanie trudne, stawka duża.

Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 199 z 597 (6 397 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Moim zdanie specjalnie nie precyzujecie odpowiedzi. Dlaczego wprost nie napiszecie jak ma wyglądać tak informacja. Np. Jeżeli kurs PZU WZROŚNIE DO 26 zł chcę kupić 50 akcji po max 26.02.
Czy uwzglednicie moją reklamację jeżeli napisze że wczoraj z rana chciałem dokupić 100 akcji JSW? o jeszcze parę innych? Dlaczego taka informacja nie przychodzi jako powiadomienia na aplikację lub info na koncie bankowym? Dlaczego nikt od wczoraj nie odpowiada na wiadomości z konta? I kolejna sprawa jeżeli jest taka sytuacja awaryjna to dlaczego wyłączacie o 18 infolinię?
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 200 z 597 (6 390 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Czyli dobrze rozumiem? W końcu przyznaliście, że Wasz sposób wprowadzenia obsługi CarPlay jest obecnie całkowicie bezużyteczny?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy