04-12-2020 08:25
04-12-2020 08:25
Na facebooku już piszą o 13:
04-12-2020 08:29
04-12-2020 08:34
Witam,
Informacja z pierwszej linii (udało mi się do DM do maklera dodzwonić):
-dyspozycji telefonicznych nie da się złożyć,
-koło południa może Makler ruszy.
Powiem tak: to jest żenująca sytuacja, że nie mają żadnego zapasowego systemu, który umożliwiałby chociaż obsługę zleceń telefonicznych.
To jest nie do pomyślenia, że tak duża instytucja finansowa mogła dopuścić do tak skandalicznej sytuacji, w której Klienci są narażeni na ogromny stres i straty finansowe.
Dla Klientów skończy się więc źle, ale DM powinno się też liczyć z konsekwencjami.
04-12-2020 08:35
04-12-2020 08:35
Witajcie, to mój pierwszy wpis na forum, szkoda, ze w takich okolicznościach ![]()
Złożyłem dzisiaj rano reklamację, bo wczoraj nie udało mi się zrealizować dwóch transakcji. Jeżeli dzisiaj w związku z awarią poniosę straty, to pójdzie kolejna reklamacja. No trudno. Awarie się zdarzają, ale to co dzieje się w ING to totalna amatorszczyzna. Szkoda, że banki nie są tak wyrozumiałe na wypadek trudności ze spłatą np. kredytów. Zastanawiam się kogo oni zatrudnili w tym ING? Sasina?
Pozdrawiam i nerwów ze stali Wam i sobie życzę podczas biernego śledzenia notowań.
04-12-2020 08:36
Dlaczego nikt na bieżąco nie informuje jak ma wyglądać reklamacja? Mamy pisać na bieżąco jakie chcemy transakcje zawierać w danym czasie, czy łaskawie ktoś nas odpytać za dwa dni co mieliśmy w planach? Kto nam potem uwierzy? Zadałem takie pytanie przez konto w banku i zero informacji.
04-12-2020 08:40
Ja wysiadam całkiem z tego banku. Nie będę trzymała pieniędzy oraz akcji w banku który ma takie zaplecze IT. Wygląda na to, że przyjmują informatyków po 6 miesięcznych kursach online. Oferowanie usług bez struktury zapasowej świadczy o braku profesjonalizmy. Komunikatów dla klientów nie powstydziłby się pasek TVP. Żenada.
04-12-2020 08:40
Złożyłam reklamacje, że nie mam dostępu ale pani przyjmująca reklamację nie wiedziałam jak ma wyglądać reklamacja? Czy możecie podać jak to ma wyglądać?
Zapowiada się że dzisiaj również nie będzie ostępu !
04-12-2020 08:43
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |