04-12-2020 08:25
04-12-2020 08:25
Na facebooku już piszą o 13:
04-12-2020 08:29
04-12-2020 08:34
Witam,
Informacja z pierwszej linii (udało mi się do DM do maklera dodzwonić):
-dyspozycji telefonicznych nie da się złożyć,
-koło południa może Makler ruszy.
Powiem tak: to jest żenująca sytuacja, że nie mają żadnego zapasowego systemu, który umożliwiałby chociaż obsługę zleceń telefonicznych.
To jest nie do pomyślenia, że tak duża instytucja finansowa mogła dopuścić do tak skandalicznej sytuacji, w której Klienci są narażeni na ogromny stres i straty finansowe.
Dla Klientów skończy się więc źle, ale DM powinno się też liczyć z konsekwencjami.
04-12-2020 08:35
04-12-2020 08:35
Witajcie, to mój pierwszy wpis na forum, szkoda, ze w takich okolicznościach
Złożyłem dzisiaj rano reklamację, bo wczoraj nie udało mi się zrealizować dwóch transakcji. Jeżeli dzisiaj w związku z awarią poniosę straty, to pójdzie kolejna reklamacja. No trudno. Awarie się zdarzają, ale to co dzieje się w ING to totalna amatorszczyzna. Szkoda, że banki nie są tak wyrozumiałe na wypadek trudności ze spłatą np. kredytów. Zastanawiam się kogo oni zatrudnili w tym ING? Sasina?
Pozdrawiam i nerwów ze stali Wam i sobie życzę podczas biernego śledzenia notowań.
04-12-2020 08:36
Dlaczego nikt na bieżąco nie informuje jak ma wyglądać reklamacja? Mamy pisać na bieżąco jakie chcemy transakcje zawierać w danym czasie, czy łaskawie ktoś nas odpytać za dwa dni co mieliśmy w planach? Kto nam potem uwierzy? Zadałem takie pytanie przez konto w banku i zero informacji.
04-12-2020 08:40
Ja wysiadam całkiem z tego banku. Nie będę trzymała pieniędzy oraz akcji w banku który ma takie zaplecze IT. Wygląda na to, że przyjmują informatyków po 6 miesięcznych kursach online. Oferowanie usług bez struktury zapasowej świadczy o braku profesjonalizmy. Komunikatów dla klientów nie powstydziłby się pasek TVP. Żenada.
04-12-2020 08:40
Złożyłam reklamacje, że nie mam dostępu ale pani przyjmująca reklamację nie wiedziałam jak ma wyglądać reklamacja? Czy możecie podać jak to ma wyglądać?
Zapowiada się że dzisiaj również nie będzie ostępu !
04-12-2020 08:43
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |