04-12-2020 07:52
Halo Moderator jest 7.50 - pobudka - budzik nie dzwonił?
04-12-2020 07:55
Trzeba uzupełnić dziennik zdarzeń na stronie ING - czy to już wybiła 40 godzina niedostępności?
04-12-2020 08:07
"Wystarczy sam fakt zgłoszenia reklamacji, czy w jakiś sposób wykazales wysokość straty?"
Nie mam odpowiedzi, więc nie będę udawał, że wiem.
Tu powinna wypowiedzieć się Moderatorka Marta.
Osobiście napisałem jakie miałem plany odnośnie konkretnego waloru, przedstawiłem uzasadnienie. Bez udowadniania, bo to nierealne.
04-12-2020 08:10
Piątek, 08:03 (41 godzina niedostępności)
To była długa i pracowita noc. Posuwamy się do przodu, ale liczba zależności jest ogromna i zajmuje to dużo czasu. Wiemy już, że nie zdążymy na otwarcie sesji GPW. Walczymy o każdą minutę. Ambitny plan - okolice południa.
No to mogę już liczyć kolejne straty.
Tym razem zdecydowanie większe.
04-12-2020 08:15
Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić usługi Makler. Robimy wszystko, aby przywrócić dostęp jak najszybciej. Na ten moment wiemy, że zajmie to jeszcze trochę czasu. Mamy nadzieję, że uda nam się uruchomić moduł Makler w okolicach południa.
04-12-2020 08:17
Ciekawe co tam się stało. Oni to od nowa piszą wszystko? czy może ten ich zespół specjalistów to jeden student?
04-12-2020 08:20
04-12-2020 08:22
Stało się to, że prawdopodobnie zniknęły im dane. Czyli ile kto i jakich ma akcji oraz pieniążków. Teraz wszystko odtwarzają.
Oby tylko nie wyszło, że nagle pojawią się inne akcje i zniknie 1/2 stanu konta.
Komunikaty są śmieszne i niepoważne. Tracimy pieniążki, a oni podają kolejne terminy.
Wczoraj już niby wszystko działało i testy były przed południem.
Naprawdę myślicie, że do południa dzisiaj odpalą? Po 13 dadzą info, że walczą dzielnie ale....
Przedszkole nie bank.
04-12-2020 08:23
Przyczyn może być wiele. Osobiście znam przypadek firmy zewnętrznej, która zatrzymała wszystkie banki w Finlandii na 3 dni. Aktualizowali system banku centralnego Fin, i zrobili jednocześnie upgrade SW i HW, czego się nigdy nie robi. System nie wstawał 3 dni, okazało się, ze przyczyną był błąd SW w sterowniku macierzy raid nowych serwerów, które postawili.
Ktoś źle przeanalizował ryzyka wynikające z planowych operacji i ot, udowodnił, że nie bez powodu analiza jest potrzebna. teraz muszą wszystko postawić, z konsekwencjami będą się mierzyć, jak już system ruszy - to na pewno się nie obędzie bez wewnętrznego śledztwa. Katastrofa techniczna, wizerunkowa i zapewne finansowa, bo nawet jeśli klienci nie dostaną odszkodowań, to a pewno prawnicy swoje skasują za obronę przed pozwami.
04-12-2020 08:24
Przecież cały ten dziennik zdarzeń na stronie głównej ING jest lepszy od Wiadomości w TVP - dziękuję czekam na kolejny fajny wpis. Niesamowite.
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |