04-12-2020 08:44
ewelina1988, reklamacje wynikające z braku dostępu do modułu Makler możesz złożyć przez naszą stronę. W reklamacji powinnaś podać wszystkie informacje dotyczące operacji, których nie udało Ci się wykonać wskutek awarii.
04-12-2020 08:50
04-12-2020 09:00
@Batman_xp1 W reklamacji powinieneś wskazać jakie transakcje oraz kiedy chciałeś zlecić.
04-12-2020 09:05
04-12-2020 09:06
04-12-2020 09:09
JAk mamy pisać reklamację, jak nie wiemy kiedy usługa zostanie przywrócona i nie jesteśmy w stanie określić strat jakie ponieśliśmy na skutek Waszej nieudolności.
04-12-2020 09:10
Dzień dobry.
Jako Klient Biura Maklerskiego ING jestem nie tylko coraz bardziej sfrustrowany i zirytowany sytuacją, ale teraz widzę, że próby pomocy nam są jedynie koniecznym, zdawkowym, działaniem, a nie realną pomocą.
Dopisuję się do pytania Użytkowniczki nade mną Batman_xp1 - fakt, że mogę złożyć reklamację nie mówi mi w jaki sposób jej dokonać i do jakich sytuacji odnieść. Dokładnie chciałbym, żeby Biuro Maklerskie wypowiedziało się w trzech kwestiach, na które ja nigdzie nie widziałem odpowiedzi i nie mogę tego w chwili obecnej sprawdzić:
1. Co w dniu wczorajszym działo się ze zleceniami, które były na giełdzie ustawione zanim doszło do awarii - zrealizowały się po ustawionych cenach czy awaria spowodowała, że do tego nie doszło? Co się wydarzy jeśli Makler ruszy dzisiaj - np. SL zrealizują się po cenach niższych o kolejne 5% od wczoraj ustawionego poziomu (jeśli nastąpił dziś dalszy spadek) natychmiast po starcie?
2. W jaki sposób mamy określać w reklamacji jakich transakcji nie dokonaliśmy? "Planowałem kupić akcji XXX na otwarciu giełdy i sprzedać wszystkie na zakończeniu" - chociaż to może być absolutna prawda to nikt nam w to nie uwierzy. W jaki sposób mamy zatem jako Klienci działać, żeby ktoś uwierzył?
3. Co z zapisami na IPO PCF - czy zrealizowane wcześniej zapisy zostaną zrealizowane, czy też na skutek awarii do tego nie dojdzie? Co z tymi, którzy chcieli (w naturalny sposób) uwolnić kapitał z akcji wczoraj i przeznaczyć go na IPO?
Bardzo proszę o odpowiedź na wszystkie pytania, a nie tylko prośbę o wysłanie reklamacji i informację, że pracujecie Państwo nad tym.
04-12-2020 09:11
04-12-2020 09:13
Myślę, że naprawienie systemu komputerowego, pomimo że tak niesamowicie skomplikowane, żmudne i czasochłonne będzie o wiele łatwiejsze niż odbudowanie zaufania do Państwa Biura Maklerskiego. Błędy mogą się zdarzać, każdy je popełnia, ale w takich sytuacjach najbardziej istotne jest to w jaki sposób się na nie reaguje i jak zapewnia brak możliwości popełnienia ich w przyszłości. Zadanie trudne, stawka duża.
04-12-2020 09:13
Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |