08-05-2020 15:33
Po raz drugi w ciągu miesiąca zniknął mi z konta Makler ING.
Nie mam możliwości wejścia na konto maklerskie, a w biurze maklerskim nikt nie odbiera.
Co się dzieje?
08-05-2020 15:58
08-05-2020 16:10
Faktycznie mieliśmy chwilowy kłopot z dostępem do Maklera. Usługa już działa. O planowanych przerwach jesteśmy w stanie pisać z wyprzedzeniem w aktualnościach na naszej stronie.
08-05-2020 18:07
Witam,
u mnie problem niestety nadal występuje, zniknął panel konta Maklerskiego, nie mam do niego dostępu już od godziny 11 - co robić ??
08-05-2020 18:53
Sprawdź proszę czy nadal ten kłopot u Ciebie występuje. Mamy informację, że makler działa już poprawnie
09-05-2020 10:09
sprawdziłam teraz , niestety nadal nie pojawia się u mnie na panelu konta konto Maklerskie...tak jakby go nie było. W czym może być problem? Co mogę zrobić?
09-05-2020 11:16
@Makszl Zgodnie z komunikatem na stronie internetowej dzisiaj prowadzimy prace serwisowe z maklerem od 8:00 - 16:00. Proszę Cię o trochę cierpliwości. Pełny komunikat znajdziesz tutaj i poniżej:
"W sobotę 9 maja planujemy przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych.
W godzinach 8.00 – 16.00 niedostępne będą:
*moduł Makler w systemie bankowości internetowej,
*aplikacja ING Makler Mobile."
09-05-2020 17:10
09-05-2020 17:56
no właśnie miałem pisać, dostęp już w końcu jest ale złe wartości pokazuje... masakra.. takie prace tylko w weekendy powinny być przeprowadzane a nie w czasie notowań..! No nic czyli na poprawne wartości na koncie należy czekać do poniedziałku oby konto zaczęło znów sprawnie funkcjonować.
Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
11-05-2020 21:00
Sprawdziliśmy to - wszystko działa już prawidłowo. Mamy nadzieję, że u Was też
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |