03-12-2020 14:59
Witam! w ubieglym tygodniu apka maklera praktycznie nie dzialala w ciagu 1 dnia, a z mojeing przejscie do maklera bylo czasem niemozliwe albo bardzo slimacznie trwal kazdy klik, bardzo. stracilem przez to 1tys zl. Dzis nic nie dziala i dalej nie moga przywrocic. Nie moglem zlozyc zlecenia sprzedazy, moje bankowe spolki niedlugo po otwarciu zaczely znizkowac i w tym momencie jestem stratny blisko 2 tys zl. Nie mam dostepu do swojego konta,swoich papierow, swoich pieniedzy. Kto pokryje te straty,kto i jak za to odpowie? przeciez to z winy ing nie mojej/naszej wiec dlaczego to zawsze klient jest stratny?? porazka,zenada,brak slow. po banku to splywa, normalka, ale stracilem pieniadze nie ze swojej winy. ??????
03-12-2020 15:05
Nie ma co plakac, tylko trzeba sie organizowac. Jezeli jest brak wywiazania sie ze zobowiazan umownych, to jest i mozliwosc pociagniecia do odpowiedzialnosci. Czekam na odpowiedz Banku i propozycje rekompensaty. Dajmy im szanse sie wykazac. Jak ten gest dobrej woli nic nie da, to wykorzystam dostepne narzedzia prawne.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |