03-12-2020 14:59
Witam! w ubieglym tygodniu apka maklera praktycznie nie dzialala w ciagu 1 dnia, a z mojeing przejscie do maklera bylo czasem niemozliwe albo bardzo slimacznie trwal kazdy klik, bardzo. stracilem przez to 1tys zl. Dzis nic nie dziala i dalej nie moga przywrocic. Nie moglem zlozyc zlecenia sprzedazy, moje bankowe spolki niedlugo po otwarciu zaczely znizkowac i w tym momencie jestem stratny blisko 2 tys zl. Nie mam dostepu do swojego konta,swoich papierow, swoich pieniedzy. Kto pokryje te straty,kto i jak za to odpowie? przeciez to z winy ing nie mojej/naszej wiec dlaczego to zawsze klient jest stratny?? porazka,zenada,brak slow. po banku to splywa, normalka, ale stracilem pieniadze nie ze swojej winy. ??????
03-12-2020 15:05
Nie ma co plakac, tylko trzeba sie organizowac. Jezeli jest brak wywiazania sie ze zobowiazan umownych, to jest i mozliwosc pociagniecia do odpowiedzialnosci. Czekam na odpowiedz Banku i propozycje rekompensaty. Dajmy im szanse sie wykazac. Jak ten gest dobrej woli nic nie da, to wykorzystam dostepne narzedzia prawne.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |