03-12-2020 14:59
Witam! w ubieglym tygodniu apka maklera praktycznie nie dzialala w ciagu 1 dnia, a z mojeing przejscie do maklera bylo czasem niemozliwe albo bardzo slimacznie trwal kazdy klik, bardzo. stracilem przez to 1tys zl. Dzis nic nie dziala i dalej nie moga przywrocic. Nie moglem zlozyc zlecenia sprzedazy, moje bankowe spolki niedlugo po otwarciu zaczely znizkowac i w tym momencie jestem stratny blisko 2 tys zl. Nie mam dostepu do swojego konta,swoich papierow, swoich pieniedzy. Kto pokryje te straty,kto i jak za to odpowie? przeciez to z winy ing nie mojej/naszej wiec dlaczego to zawsze klient jest stratny?? porazka,zenada,brak slow. po banku to splywa, normalka, ale stracilem pieniadze nie ze swojej winy. ??????
03-12-2020 15:05
Nie ma co plakac, tylko trzeba sie organizowac. Jezeli jest brak wywiazania sie ze zobowiazan umownych, to jest i mozliwosc pociagniecia do odpowiedzialnosci. Czekam na odpowiedz Banku i propozycje rekompensaty. Dajmy im szanse sie wykazac. Jak ten gest dobrej woli nic nie da, to wykorzystam dostepne narzedzia prawne.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |