03-12-2020 14:59
Witam! w ubieglym tygodniu apka maklera praktycznie nie dzialala w ciagu 1 dnia, a z mojeing przejscie do maklera bylo czasem niemozliwe albo bardzo slimacznie trwal kazdy klik, bardzo. stracilem przez to 1tys zl. Dzis nic nie dziala i dalej nie moga przywrocic. Nie moglem zlozyc zlecenia sprzedazy, moje bankowe spolki niedlugo po otwarciu zaczely znizkowac i w tym momencie jestem stratny blisko 2 tys zl. Nie mam dostepu do swojego konta,swoich papierow, swoich pieniedzy. Kto pokryje te straty,kto i jak za to odpowie? przeciez to z winy ing nie mojej/naszej wiec dlaczego to zawsze klient jest stratny?? porazka,zenada,brak slow. po banku to splywa, normalka, ale stracilem pieniadze nie ze swojej winy. ??????
03-12-2020 15:05
Nie ma co plakac, tylko trzeba sie organizowac. Jezeli jest brak wywiazania sie ze zobowiazan umownych, to jest i mozliwosc pociagniecia do odpowiedzialnosci. Czekam na odpowiedz Banku i propozycje rekompensaty. Dajmy im szanse sie wykazac. Jak ten gest dobrej woli nic nie da, to wykorzystam dostepne narzedzia prawne.
04-12-2024 11:54
Witajcie, w co obecnie opłąca się inwestować?
05-12-2024 09:11
70% dobrze zdywersyfikowane ETFy, 20% jakieś zdołowane akcje spółek, które nie mogą upasc( ja stawiam na Lufthanse) i 10% GPW- spółki z płynnością, niskim C/Z i C/WK, z zarządem, w którym są ludzie od lat i odnosili sukcesy, w perspektywicznej branży.
Można się też zastanowic nad złotymi sztabkami
Jak tutaj
Taka moja wizja.
11-12-2024 13:13 – ostatnio edytowany 06-01-2025 15:55 przez IlonaU
Można się też zastanowic nad złotymi sztabkami
Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w
... 25-01-2025Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |