03-12-2020 14:59
Witam! w ubieglym tygodniu apka maklera praktycznie nie dzialala w ciagu 1 dnia, a z mojeing przejscie do maklera bylo czasem niemozliwe albo bardzo slimacznie trwal kazdy klik, bardzo. stracilem przez to 1tys zl. Dzis nic nie dziala i dalej nie moga przywrocic. Nie moglem zlozyc zlecenia sprzedazy, moje bankowe spolki niedlugo po otwarciu zaczely znizkowac i w tym momencie jestem stratny blisko 2 tys zl. Nie mam dostepu do swojego konta,swoich papierow, swoich pieniedzy. Kto pokryje te straty,kto i jak za to odpowie? przeciez to z winy ing nie mojej/naszej wiec dlaczego to zawsze klient jest stratny?? porazka,zenada,brak slow. po banku to splywa, normalka, ale stracilem pieniadze nie ze swojej winy. ??????
03-12-2020 15:05
Nie ma co plakac, tylko trzeba sie organizowac. Jezeli jest brak wywiazania sie ze zobowiazan umownych, to jest i mozliwosc pociagniecia do odpowiedzialnosci. Czekam na odpowiedz Banku i propozycje rekompensaty. Dajmy im szanse sie wykazac. Jak ten gest dobrej woli nic nie da, to wykorzystam dostepne narzedzia prawne.
04-12-2024 11:54
Witajcie, w co obecnie opłąca się inwestować?
Dzień dobry Wszystkim!
Jestem nową osobą w społeczności i potrzebuję małej pomocy. Staram się o uzyskanie w ING kredytu hipotecznego. Urwał mi się kontakt z pośrednikiem, nie odbiera telefonów, nie od
... 04-12-2024Ciekawostka. Hasło się wypełnia automatycznie przez Bitwardena pod warunkiem, że ... włączysz ichnią klawiaturę ekranową. Dziwne.
04-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |