Odpowiedz

Wyciągi w kolorze

Dlaczego jak generuje wyciągi z konta do pdf, Wasz LEW jest czarno biały a nie pomarańczowy?

Te wyciągi wyglądają jak jakieś ksero a nie oryginał. Czy możecie to zmienić, żeby to ładnie wyglądało z LWEM pomarańczowym?

W mBanku ich logo przy generowaniu wyciągów jest w kolorze

 

PS I tak dobrze, że macie te wyciągi w ładnej tabelce. W PKO BP wyciągi wyglądają tak kiepsko i niechlujnie, że szkoda klawiatury na pisanie komentarza Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 1 z 3 (8 572 wyświetleń)

Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmienione na czarno-białe. Główny argument dotyczył kosztów wydruku dokumentów księgowych w kolorze oraz bardzo zła jakość wydruku, gdy klienci zmieniali ustawienia drukarki na wydruk czarno-biały lub skalę szarości. Mieliśmy nawet takie zgłoszenie, że pomarańczowe kwoty w ogóle nie drukowały się w takim trybie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (7 289 wyświetleń)

Re.: Wyciągi w kolorze

To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.

Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
351
55
03-02-2016
Wiadomość 3 z 3 (7 185 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy