08-05-2020 15:33
Po raz drugi w ciągu miesiąca zniknął mi z konta Makler ING.
Nie mam możliwości wejścia na konto maklerskie, a w biurze maklerskim nikt nie odbiera.
Co się dzieje?
08-05-2020 15:58
08-05-2020 16:10
Faktycznie mieliśmy chwilowy kłopot z dostępem do Maklera. Usługa już działa. O planowanych przerwach jesteśmy w stanie pisać z wyprzedzeniem w aktualnościach na naszej stronie.
08-05-2020 18:07
Witam,
u mnie problem niestety nadal występuje, zniknął panel konta Maklerskiego, nie mam do niego dostępu już od godziny 11 - co robić ??
08-05-2020 18:53
Sprawdź proszę czy nadal ten kłopot u Ciebie występuje. Mamy informację, że makler działa już poprawnie
09-05-2020 10:09
sprawdziłam teraz , niestety nadal nie pojawia się u mnie na panelu konta konto Maklerskie...tak jakby go nie było. W czym może być problem? Co mogę zrobić?
09-05-2020 11:16
@Makszl Zgodnie z komunikatem na stronie internetowej dzisiaj prowadzimy prace serwisowe z maklerem od 8:00 - 16:00. Proszę Cię o trochę cierpliwości. Pełny komunikat znajdziesz tutaj i poniżej:
"W sobotę 9 maja planujemy przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych.
W godzinach 8.00 – 16.00 niedostępne będą:
*moduł Makler w systemie bankowości internetowej,
*aplikacja ING Makler Mobile."
09-05-2020 17:10
09-05-2020 17:56
no właśnie miałem pisać, dostęp już w końcu jest ale złe wartości pokazuje... masakra.. takie prace tylko w weekendy powinny być przeprowadzane a nie w czasie notowań..! No nic czyli na poprawne wartości na koncie należy czekać do poniedziałku oby konto zaczęło znów sprawnie funkcjonować.
Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
11-05-2020 21:00
Sprawdziliśmy to - wszystko działa już prawidłowo. Mamy nadzieję, że u Was też
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |