08-05-2020 15:33
Po raz drugi w ciągu miesiąca zniknął mi z konta Makler ING.
Nie mam możliwości wejścia na konto maklerskie, a w biurze maklerskim nikt nie odbiera.
Co się dzieje?
08-05-2020 15:58
08-05-2020 16:10
Faktycznie mieliśmy chwilowy kłopot z dostępem do Maklera. Usługa już działa. O planowanych przerwach jesteśmy w stanie pisać z wyprzedzeniem w aktualnościach na naszej stronie.
08-05-2020 18:07
Witam,
u mnie problem niestety nadal występuje, zniknął panel konta Maklerskiego, nie mam do niego dostępu już od godziny 11 - co robić ??
08-05-2020 18:53
Sprawdź proszę czy nadal ten kłopot u Ciebie występuje. Mamy informację, że makler działa już poprawnie
09-05-2020 10:09
sprawdziłam teraz , niestety nadal nie pojawia się u mnie na panelu konta konto Maklerskie...tak jakby go nie było. W czym może być problem? Co mogę zrobić?
09-05-2020 11:16
@Makszl Zgodnie z komunikatem na stronie internetowej dzisiaj prowadzimy prace serwisowe z maklerem od 8:00 - 16:00. Proszę Cię o trochę cierpliwości. Pełny komunikat znajdziesz tutaj i poniżej:
"W sobotę 9 maja planujemy przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych.
W godzinach 8.00 – 16.00 niedostępne będą:
*moduł Makler w systemie bankowości internetowej,
*aplikacja ING Makler Mobile."
09-05-2020 17:10
09-05-2020 17:56
no właśnie miałem pisać, dostęp już w końcu jest ale złe wartości pokazuje... masakra.. takie prace tylko w weekendy powinny być przeprowadzane a nie w czasie notowań..! No nic czyli na poprawne wartości na koncie należy czekać do poniedziałku oby konto zaczęło znów sprawnie funkcjonować.
Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
11-05-2020 21:00
Sprawdziliśmy to - wszystko działa już prawidłowo. Mamy nadzieję, że u Was też
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |