18-06-2021 09:20
Witam!
Czy kolejna awaria z którą mamy obecnie do czynienia, oznacza, że po raz kolejny w ciągu kilku miesięcy nie mamy dostępu do Maklera? Udostępniono obecnie możliwość sprawdzenia stanu konta i zrobienia przelewu, "bardzo dziękujemy". Ciekawe jaki tym razem "zewnętrzny dostawca usług" nawalił...
18-06-2021 10:20
Przepraszamy za utrudnienia Pracujemy nad tym, aby wszystko jak najszybciej wróciło do normy.
18-06-2021 11:03
Do modułu Makler - zaloguj się przez przeglądarkę internetową i wybierz zakładkę Makler w lewym górnym rogu ekranu. Możesz także korzystać z aplikacji na smartfony Makler Mobile lub złożyć zlecenie telefonicznie (z prowizją internetową).
18-06-2021 11:25 | Edytowano: 18-06-2021 11:34
Sorry, ale to nie dziala, w module makler nie odswieza sie lista zlecen na pulpicie, dopiero przelogowanie działa, czyli składam zlecenie, klikam zatwierdź, moja lista zleceń jest pusta... czy złożyłem zlecenie? czy nie? wylogowanie i zalogowanie ponownie dopiero pokazuje zlecenie 🤦♂️
Więc może zalogować się da, ale niewiele więcej.
Aaa i telefon? powiem tak: dodzwonienie się działa tak samo jak makler.
Więc nie udajmy, że wszystko jest ok panie DarekN...
EDIT:
I padło całkiem znów...
spieszmy się kochać maklera...
13-01-2022 13:13
13-01-2022 13:22
Persona, dostaliśmy informację, że problemy były chwilowe i makler powinien już działać prawidłowo. Prosimy sprawdź, czy u Ciebie również.
13-01-2022 20:21
Znowu nie mogę się zalogować do maklera.
Kolejna awaria?
13-01-2022 20:24
@kraczekv z uwagi na dzisiajsze kłopoty z maklerem, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie prac serwisowych, po zakończniu sesji giełdowej. Informacje o tym znajdują się na naszej stronie https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1105384-niedostepnosc-modulu-makler-i-aplikacji-ing-makler-mo... . Prace mogą potrwać do późnych godzin wieczornych, a nawet do jutra rana. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.
07-07-2022 13:10
08-07-2022 11:50
Rozumiem, ze pytasz o aplikację ING Makler Mobile w związku ze zmianami w naszych regulacjach (Biura Maklerskiego) od 29 sierpnia 2022 r?
Wyłączymy aplikację mobilną ING Makler Mobile. Konto maklerskie na urządzeniach mobilnych będzie dostępne tylko przez aplikację bankową Moje ING mobile.
Jest to decyzja biznesowa. Obserwujemy też, że Klienci chcą mieć te same funkcjonalności na komputerze i na smartfonie a tak właśnie jest w przypadku modułu Makler w Moim ING.
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |