Aplikacja mobilna

Odpowiedz

brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Witam,

Czy tylko ja mam problem z nową aplikacją mobilną czy jest to taki sam badziew jak nowa bankowość internetowa  ? Przy próbie aktywowania tej cudownej aplikacji trzeba wpisać login jednak po wpisaniu jednego znaku nie ma możliwości wprowadzenia kolejnych znaków  tym samym nie da się wprowadzić  potrzebnych danych. W całej aplikacji  którą ściągnęłam na telefon  poprawnie działa  tylko opcja anuluj działa z głupim zapytaniem czy zaniedbać aktywacji :/ jeśli ta aplikacja działa tak jak możliwość aktywacji to gratulacje dla programistów:/

 

gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
13
28-11-2015
Wiadomość 1 z 10 (17 099 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Prosimy, zainstaluj aplikację jeszcze raz. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
782
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (16 960 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

aplikacja była  ponownie instalowana  to nic nie pomaga 

gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
13
28-11-2015
Wiadomość 3 z 10 (16 887 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej


AgnieszkaBin pisze:
64


aplikacja była  ponownie instalowana  to nic nie pomaga 

Odpowiedz
0 Lajków
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
13
28-11-2015
Wiadomość 4 z 10 (16 886 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Prosimy, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - (32) 357 00 69, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 10 (16 778 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Ja mam identyczny problem.
Login ma 6 liter i 4 cyfry, a ja pp wpisywanie pierwszej litery mogę dalej wpisać jedynie cyfrę. Przez to nie mogę aktywować aplikacji.
Model Asus ZenFone 3
Odpowiedz
0 Lajków
Joovitka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-05-2018
Wiadomość 6 z 10 (16 420 wyświetleń)

Re.: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Cześć.

Mam podobny problem. Aplikacja pozwala na wpisanie jedynie pierwszej litery. Po niej pozwala jedynie na wpisanie cyfr, jednak nie jest to zgodne z moim loginem, przez co proces aktywacji jest niemożliwy. Korzystam ze smartfona ASUS Zenfone 2 Laser z systemem Android 6.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
azitheg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-05-2018
Wiadomość 7 z 10 (16 232 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

@Joovitka @azitheg Wczoraj wprowadziliśmy aktualizację aplikacji Moje ING mobile do 2.7.3. dla systemu Android. W tej aktualizacji naprawiliśmy błąd występujący przy wpisywaniu loginu w aktywacji (m.in. dla urządzeń Zenfone). Proszę, spróbujcie odinstalować aplikację i pobrać ją na nowo. Jeżeli nadal będzie ten sam problem, to napiszcie do nas przez Moje ING lub zadzwońcie 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (16 127 wyświetleń)

Re.: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Chyba czas na zmianę banku
Odpowiedz
0 Lajków
Krzysio050
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-06-2018
Wiadomość 9 z 10 (10 220 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Czy możesz nam napisać, co skłania Cię do takiej decyzji?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1077
216
07-06-2017
Wiadomość 10 z 10 (10 168 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków

Dzień dobry,

 

Jak w temacie wiadomości podczas składania wniosku o pożyczkę operacja zostaje wstrzymana informacją "Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków" spróbuj ponownie jutro. Powodem może być z

...

14-07-2024
Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Czy to prawda, że w najbliższym czasie jednak wdrożą Państwo dostęp do bankowości internetowej / aplikacji dla małoletnich 6-13? Taką informację słyszałem w jednej z placówek w związku z ostatnimi zmi

...

13-07-2024
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Dziękuję za odpowiedź, właśnie zauważyłem w aplikacji w sekcji Co nowego informację, że ING udostępnia kartę wielowalutowa dla nastolatków, ale nadal na stronie w ofercie jest informacja, że nastolatk

...

13-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy