28-04-2018 19:11
Witam,
Czy tylko ja mam problem z nową aplikacją mobilną czy jest to taki sam badziew jak nowa bankowość internetowa ? Przy próbie aktywowania tej cudownej aplikacji trzeba wpisać login jednak po wpisaniu jednego znaku nie ma możliwości wprowadzenia kolejnych znaków tym samym nie da się wprowadzić potrzebnych danych. W całej aplikacji którą ściągnęłam na telefon poprawnie działa tylko opcja anuluj działa z głupim zapytaniem czy zaniedbać aktywacji :/ jeśli ta aplikacja działa tak jak możliwość aktywacji to gratulacje dla programistów:/
30-04-2018 10:27
Prosimy, zainstaluj aplikację jeszcze raz.
01-05-2018 14:48
aplikacja była ponownie instalowana to nic nie pomaga
01-05-2018 14:49
AgnieszkaBin pisze:
64
aplikacja była ponownie instalowana to nic nie pomaga
02-05-2018 14:55
Prosimy, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - (32) 357 00 69, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
28-05-2018 22:59
30-05-2018 21:40
Cześć.
Mam podobny problem. Aplikacja pozwala na wpisanie jedynie pierwszej litery. Po niej pozwala jedynie na wpisanie cyfr, jednak nie jest to zgodne z moim loginem, przez co proces aktywacji jest niemożliwy. Korzystam ze smartfona ASUS Zenfone 2 Laser z systemem Android 6.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
31-05-2018 21:14
@Joovitka @azitheg Wczoraj wprowadziliśmy aktualizację aplikacji Moje ING mobile do 2.7.3. dla systemu Android. W tej aktualizacji naprawiliśmy błąd występujący przy wpisywaniu loginu w aktywacji (m.in. dla urządzeń Zenfone). Proszę, spróbujcie odinstalować aplikację i pobrać ją na nowo. Jeżeli nadal będzie ten sam problem, to napiszcie do nas przez Moje ING lub zadzwońcie 32 357 00 69.
13-10-2019 19:41
14-10-2019 07:28
Czy możesz nam napisać, co skłania Cię do takiej decyzji?
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024