28-04-2018 19:11
Witam,
Czy tylko ja mam problem z nową aplikacją mobilną czy jest to taki sam badziew jak nowa bankowość internetowa ? Przy próbie aktywowania tej cudownej aplikacji trzeba wpisać login jednak po wpisaniu jednego znaku nie ma możliwości wprowadzenia kolejnych znaków tym samym nie da się wprowadzić potrzebnych danych. W całej aplikacji którą ściągnęłam na telefon poprawnie działa tylko opcja anuluj działa z głupim zapytaniem czy zaniedbać aktywacji :/ jeśli ta aplikacja działa tak jak możliwość aktywacji to gratulacje dla programistów:/
30-04-2018 10:27
Prosimy, zainstaluj aplikację jeszcze raz.
01-05-2018 14:48
aplikacja była ponownie instalowana to nic nie pomaga
01-05-2018 14:49
AgnieszkaBin pisze:
64
aplikacja była ponownie instalowana to nic nie pomaga
02-05-2018 14:55
Prosimy, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - (32) 357 00 69, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
28-05-2018 22:59
30-05-2018 21:40
Cześć.
Mam podobny problem. Aplikacja pozwala na wpisanie jedynie pierwszej litery. Po niej pozwala jedynie na wpisanie cyfr, jednak nie jest to zgodne z moim loginem, przez co proces aktywacji jest niemożliwy. Korzystam ze smartfona ASUS Zenfone 2 Laser z systemem Android 6.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
31-05-2018 21:14
@Joovitka @azitheg Wczoraj wprowadziliśmy aktualizację aplikacji Moje ING mobile do 2.7.3. dla systemu Android. W tej aktualizacji naprawiliśmy błąd występujący przy wpisywaniu loginu w aktywacji (m.in. dla urządzeń Zenfone). Proszę, spróbujcie odinstalować aplikację i pobrać ją na nowo. Jeżeli nadal będzie ten sam problem, to napiszcie do nas przez Moje ING lub zadzwońcie 32 357 00 69.
13-10-2019 19:41
14-10-2019 07:28
Czy możesz nam napisać, co skłania Cię do takiej decyzji?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024