Aplikacja mobilna

Odpowiedz

brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Witam,

Czy tylko ja mam problem z nową aplikacją mobilną czy jest to taki sam badziew jak nowa bankowość internetowa  ? Przy próbie aktywowania tej cudownej aplikacji trzeba wpisać login jednak po wpisaniu jednego znaku nie ma możliwości wprowadzenia kolejnych znaków  tym samym nie da się wprowadzić  potrzebnych danych. W całej aplikacji  którą ściągnęłam na telefon  poprawnie działa  tylko opcja anuluj działa z głupim zapytaniem czy zaniedbać aktywacji :/ jeśli ta aplikacja działa tak jak możliwość aktywacji to gratulacje dla programistów:/

 

gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
13
28-11-2015
Wiadomość 1 z 10 (17 766 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Prosimy, zainstaluj aplikację jeszcze raz. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 10 (17 627 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

aplikacja była  ponownie instalowana  to nic nie pomaga 

gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
13
28-11-2015
Wiadomość 3 z 10 (17 554 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej


AgnieszkaBin pisze:
64


aplikacja była  ponownie instalowana  to nic nie pomaga 

Odpowiedz
0 Lajków
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
13
28-11-2015
Wiadomość 4 z 10 (17 553 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Prosimy, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - (32) 357 00 69, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 10 (17 445 wyświetleń)

Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Ja mam identyczny problem.
Login ma 6 liter i 4 cyfry, a ja pp wpisywanie pierwszej litery mogę dalej wpisać jedynie cyfrę. Przez to nie mogę aktywować aplikacji.
Model Asus ZenFone 3
Odpowiedz
0 Lajków
Joovitka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-05-2018
Wiadomość 6 z 10 (17 087 wyświetleń)

Re.: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Cześć.

Mam podobny problem. Aplikacja pozwala na wpisanie jedynie pierwszej litery. Po niej pozwala jedynie na wpisanie cyfr, jednak nie jest to zgodne z moim loginem, przez co proces aktywacji jest niemożliwy. Korzystam ze smartfona ASUS Zenfone 2 Laser z systemem Android 6.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
azitheg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-05-2018
Wiadomość 7 z 10 (16 899 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

@Joovitka @azitheg Wczoraj wprowadziliśmy aktualizację aplikacji Moje ING mobile do 2.7.3. dla systemu Android. W tej aktualizacji naprawiliśmy błąd występujący przy wpisywaniu loginu w aktywacji (m.in. dla urządzeń Zenfone). Proszę, spróbujcie odinstalować aplikację i pobrać ją na nowo. Jeżeli nadal będzie ten sam problem, to napiszcie do nas przez Moje ING lub zadzwońcie 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (16 794 wyświetleń)

Re.: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Chyba czas na zmianę banku
Odpowiedz
0 Lajków
Krzysio050
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-06-2018
Wiadomość 9 z 10 (10 887 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Czy możesz nam napisać, co skłania Cię do takiej decyzji?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 10 z 10 (10 835 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy