O gandahara

gandahara
13 Polubień
0 Rozwiązań
8 Postów
Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

AgnieszkaBin pisze:
64


aplikacja była  ponownie instalowana  to nic nie pomaga 

2
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re: brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

aplikacja była  ponownie instalowana  to nic nie pomaga 

0
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej

Witam,

Czy tylko ja mam problem z nową aplikacją mobilną czy jest to taki sam badziew jak nowa bankowość internetowa  ? Przy próbie aktywowania tej cudownej aplikacji trzeba wpisać login jednak po wpisaniu jednego znaku nie ma możliwości wprowadzenia kolejnych znaków  tym samym nie da się wprowadzić  potrzebnych danych. W całej aplikacji  którą ściągnęłam na telefon  poprawnie działa  tylko opcja a

...
9
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

@SandraŚ dlaczego Bank udostępnia coś co jest niedokończonym bublem ????? ,jeśli nie ma wszystkich funkcjonalności to niech grupa ludzi to testuje i usprawnia a na produkcje wypuszcza się gotowy w pełni funkcjonalny system a nie jakąś karykature bankowości internetowej

3
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: nowy system bankowosci internetowej

@MonikaC Jeśli cenicie nasz czas ( w co osobiście wątpie, bo nowe ing to właśnie strata czasu i brak szacunku dla klienta ) , to przyjmijcie do wiadomości ,że te zmiany nie idą w dobrym kierunku (co widać na załacznych ponad 40 stronach )  ludzie nie chcą bąbelków i finansometrów , bo nie są aż tak głupi za jakich mają  ich twórcy tego czegoś, sami wiedzą ile pln-ków zdązyli wydać i  na co mają zw

...
4
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: Potwierdzenie przelewu-autoryzacja

To jest jak walka z wiatrakami klienci swoje bank swoje. Ten temat był już wałkowany na starym forum gdzie odpowiedzi były dokładnie takie same tajne wyliczenia które działają  w magiczny sposób na niewielkie kwoty ( autoryzacyjny na doładowanie za 5 zł a za zakupy na kilkaset złotych ni widu ni słychu smsa) . Dziwi mnie takie olewcze podejście banku do klientów, gdzie klienci sygnalizują,że nie c

...
78
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Keicam Chyba opadają z sił i dlatego już nie odpisują ^^ Od 20 stron wałkują nam , że system jest piękny funkcjonalny, przejrzysty , nowoczesny i tworzony z myślą o nas klientach .Pewnie są w szoku ,że nie potrafimy docenić tego, że to w ogóle działa (bo z tego co zaobserwowałam większość operacji należy wykonać w starym systemie nowy bardziej funkcjonalny i przejrzysty jeszcze nie ma 80% tego co

...
0
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: nowy system bankowosci internetowej

Podpisuje się pod wszystkimi opiniami powyżej. Nowy system bankowości  internetowej jest zupełnie nieintuicyjny i tak okrojony z wszelakich funkcji ,że właściwie zostały tylko przelewy. ING twierdzi ,że w tworzeniu tego "cuda "  kierowało się opiniami klientów ( mi się wydaje ,że akurat tym  nie kierowali sie wcale )  wchodzac na nowe ING mam wrażenie ze jest to interfejs dla trzylatka, zamiast iś

...
0
gandahara
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎28-11-2015 10:36
Data ostatnich odwiedzin ‎08-05-2018 12:21
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 8
Łączna liczba otrzymanych Lajków 13
Posty, które lubię