brak możliwośći zalogowania się do aplikacji mobilnej
Witam,
Czy tylko ja mam problem z nową aplikacją mobilną czy jest to taki sam badziew jak nowa bankowość internetowa ? Przy próbie aktywowania tej cudownej aplikacji trzeba wpisać login jednak po wpisaniu jednego znaku nie ma możliwości wprowadzenia kolejnych znaków tym samym nie da się wprowadzić potrzebnych danych. W całej aplikacji którą ściągnęłam na telefon poprawnie działa tylko opcja a
Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?
@SandraŚ dlaczego Bank udostępnia coś co jest niedokończonym bublem ????? ,jeśli nie ma wszystkich funkcjonalności to niech grupa ludzi to testuje i usprawnia a na produkcje wypuszcza się gotowy w pełni funkcjonalny system a nie jakąś karykature bankowości internetowej
@MonikaC Jeśli cenicie nasz czas ( w co osobiście wątpie, bo nowe ing to właśnie strata czasu i brak szacunku dla klienta ) , to przyjmijcie do wiadomości ,że te zmiany nie idą w dobrym kierunku (co widać na załacznych ponad 40 stronach ) ludzie nie chcą bąbelków i finansometrów , bo nie są aż tak głupi za jakich mają ich twórcy tego czegoś, sami wiedzą ile pln-ków zdązyli wydać i na co mają zw
To jest jak walka z wiatrakami klienci swoje bank swoje. Ten temat był już wałkowany na starym forum gdzie odpowiedzi były dokładnie takie same tajne wyliczenia które działają w magiczny sposób na niewielkie kwoty ( autoryzacyjny na doładowanie za 5 zł a za zakupy na kilkaset złotych ni widu ni słychu smsa) . Dziwi mnie takie olewcze podejście banku do klientów, gdzie klienci sygnalizują,że nie c
@Keicam Chyba opadają z sił i dlatego już nie odpisują ^^ Od 20 stron wałkują nam , że system jest piękny funkcjonalny, przejrzysty , nowoczesny i tworzony z myślą o nas klientach .Pewnie są w szoku ,że nie potrafimy docenić tego, że to w ogóle działa (bo z tego co zaobserwowałam większość operacji należy wykonać w starym systemie nowy bardziej funkcjonalny i przejrzysty jeszcze nie ma 80% tego co
Podpisuje się pod wszystkimi opiniami powyżej. Nowy system bankowości internetowej jest zupełnie nieintuicyjny i tak okrojony z wszelakich funkcji ,że właściwie zostały tylko przelewy. ING twierdzi ,że w tworzeniu tego "cuda " kierowało się opiniami klientów ( mi się wydaje ,że akurat tym nie kierowali sie wcale ) wchodzac na nowe ING mam wrażenie ze jest to interfejs dla trzylatka, zamiast iś