04-03-2016 01:32 | Edytowano: 04-03-2016 01:36
@Keicam Chyba opadają z sił i dlatego już nie odpisują ^^ Od 20 stron wałkują nam , że system jest piękny funkcjonalny, przejrzysty , nowoczesny i tworzony z myślą o nas klientach .Pewnie są w szoku ,że nie potrafimy docenić tego, że to w ogóle działa (bo z tego co zaobserwowałam większość operacji należy wykonać w starym systemie nowy bardziej funkcjonalny i przejrzysty jeszcze nie ma 80% tego co ma stary ,na szczęście ma kółeczka a my nie potrafimy tego docenić ) .Już raz to pisałam, ale się powtórzę ten system jest niedopracowany ewidentnie odwalono fuszerkę zapewne za spora ilość kasy i oddano do użytku licząc ze wszyscy będą się zachwycać tym cudem, niestety " król jest nagi " jedyne co ma do zaoferowania to interfejs dla dzieci .Bank ma chyba klientów za bandę baranów powtarza nam w kółko że bankowość była tworzona z nami dla nas ,przy czym podejrzewam ,że nikt z obecnych tu na forum nie został nawet w ankiecie zapytany o to jak widziałaby nowy interfejs i co powinien zawierać. Na każdą krytykę odpowiedz jest ta sama , że system jest tworzony dla nas i boli ich surowa ocena , albo że funkcjonalność zostanie dodana w późniejszym terminie. Dla mnie coś co jest niedopracowane nie powinno trafić na produkcje
04-03-2016 08:54
Wprowadzenie nowego systemu "Moje ING" do testów na klientach i ich pieniądzach to delikatnie mówiąc nieporozumienie. Testowanie nowego systemu transakcyjnego powinno się ewentualnie odbywać poprzez wersję demonstracyjną. Moderatorzy na początku odpowiadali na pytania, które często kończyły się sformułowaniem, że uwagi zostaną przekazane do odpowiedniego działu. Byłoby miło dowiedzieć się co bank zrobił w sprawie tych uwag zgłaszanych na forum.
Nie można wykluczyć, że w tym temacie wypowiada się może kilkanaście niezadowolonych osób, a kilka milionów klientów nie zagląda nawet na forum, bo tak są zachwyceni nowym "Moim ING". Dlatego pronowałem już, żeby bank podał publicznie jak procentowo przedstawia się wykorzystanie kilku funkcji bankowości internetowej w starym i nowym systemie, na przykład 99% klientów wykonuje doładowania telefonów w "Moim ING", 98% klientów zleca przelewy w "Moim ING" itp. itd. Moderator zasłonił się oczywiście tajemnicą (nie wiem jaką), potwierdzając jednocześnie, że takie badania są wykonywane. Niechęć ujawnienia takich danych może oznaczać tylko jedno, nie ma się czym pochwalić. Przecież gdyby klienci tak masowo przerzucili się na nowy system, to na stronie głównej ING na pewno witałby nas wielki baner reklamowy.
Nowy system transakcyjny nie wprowadził żadnych nowych funkcji, a wręcz został okrojony z funkcjonalności dostępnej w ING Bank Online i to ma być postęp ?? Zmiana formy prezentacji danych na kolorowe kółeczka i nachalne reklamy różnych produktów bankowych to jest to nad czym pracowało kilkanaście osób ?
04-03-2016 09:29
Znowu czas powrócić na forum do tekstów typu: "Kiedy w końcu umozliwicie kolorowanie kółek w nowym ING. Bez tej tej unikalnej funkcjonalności system ING BANK Colour Online jest nie do użytku" itp...
Zaraz Admin jeden z drugim odpisze:
"Drodzy Klienci, Dziękujemy Wam za Wasze opinie, Przekazaliśmy je do odpowiedniego z naszej strony Departamentu Władzy. Nowe ING jest stworzone dla Was i tylko dzięki Waszym opiniom i radom możemy udoskonalać nasz system. Badania pokazują że oczekujecie zmian i my Wam te zmiany dostarczamy. Robimy to tylk odla Was. My nawet wolelibyśmy mieć stary ING ale badania pokazują, że to Wy Klienci ING chcecie i oczekujecie nowego systemu i dlatego spełniamy Wasze oczekiwania i potrzeby. Dziękujemy Wam że jesteście z Nami".
Zenua...
05-03-2016 15:11
W ING Bank Online pojawił się komunikat o nowościach w "Moim ING". Ciekawe, że skrzynka wiadomości w Moim ING jest pusta. A oto treść:
"... udostępniamy Ci kolejne funkcjonalności nowej wersji Mojego ING – naszego systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych.
Od teraz w Moim ING możesz m.in.:
7 marca 2016 roku zmienimy też Komunikat dla Użytkowników Systemu bankowości internetowej. Znajdziesz w nim opis wszystkich funkcji nowego systemu.
Zmieniony komunikat jest dostępny tutaj.
Zapraszamy Cię do korzystania z nowej wersji naszego systemu."
Skoro w komunikacie wyraźnie zaznaczono "Od teraz", to mam prośbę o wskazanie gdzie w tym "Moim ING" mogę znaleźć tą listę odbiorców ?
Dlaczego wspaniała nowa funkcjonalność pod postacią otwarcia konta Komfort kończy się w nowej bankowości "Moje ING" na kliknięciu w odnośnik "Otwórz", który zgodnie z instrukcją przekierowuje klienta do starego dobrego ING Bank Online ? To są jakieś żarty ? Po co otwierać "Moje ING" skoro i tak zakładanie konta odbywa się w ING Bank Online ?
05-03-2016 15:20 | Edytowano: 19-03-2016 17:15
@sud1 Złożenie nowych dyspozycji w Moim ING będzie możliwe od poniedziałku, tj. 7 marca 2016 r.
Przepraszamy za wprowadzenie w błąd w wysłanej wiadomości.
07-03-2016 10:55
W nowej wersji bankowości podoba mi się możliwośc wyszukiwania odbiorcy w historii przelewów - w sumie jest to jedyna funkcjonalność przy której przełączam się na nową bankowość. Pozostałe rzeczy robię w starej wersji, bo:
- pokazuje blokady na rachunkach
- jest wygodniejsza, bo nie wymaga tyle klikania i mieści więcej informacji na pojedyńczym ekranie (mniej scroll'owania)
07-03-2016 14:06
tomsko pisze:W nowej wersji bankowości podoba mi się możliwośc wyszukiwania odbiorcy w historii przelewów - w sumie jest to jedyna funkcjonalność przy której przełączam się na nową bankowość. Pozostałe rzeczy robię w starej wersji, bo:
- pokazuje blokady na rachunkach
- jest wygodniejsza, bo nie wymaga tyle klikania i mieści więcej informacji na pojedyńczym ekranie (mniej scroll'owania)
Ale to chodzi na pewno o ING??? Bo jak na razie ja muszę się naklikać więcej, żeby cokolwiek zrobić.
07-03-2016 14:16
atmt pisze:
tomsko pisze:(..) Pozostałe rzeczy robię w starej wersji, bo:
(..)
- jest wygodniejsza, bo nie wymaga tyle klikania i mieści więcej informacji na pojedyńczym ekranie (mniej scroll'owania)
Ale to chodzi na pewno o ING??? Bo jak na razie ja muszę się naklikać więcej, żeby cokolwiek zrobić.
Tak - w starej wersji używam opcji "Ulubione" i od razu przeskakuję tam gdzie potrzebuję.
07-03-2016 20:09
Dzisiaj w Moim ING pojawiła się lista "Odbiorcy".
Gdy edytuję odbiorcę z listy pojawiła się z prawej strony okienko zatytułowane "Telefon komórkowy" i z podpisem "Podanie numeru telefonu umożliwia jego doładowanie. Doładowanie telefonu jest możliwe tylko dla polskich numerów komórkowych".
Okienko pojawia się przy edycji każdego przelewu zapisanego na liście "Odbiorcy". Mam pytanie do czego służy to okienko i jak ma działać doładowanie numeru telefonu, jeśli edycja odbiorcy dotyczy zapisanego przelewu na przykład do płatności za prąd, gaz, kredyt w innym banku itp ??
07-03-2016 23:55
Bank uruchomił nową funkcję - Odbiorcy.
Brakuje natomiast jednej podstawowej w niej funkcjonalności - nazwa przelewu. Powinna on też się załadować. Co to za komfort, jeśli np za rachunek za kablówkę czy też energię elektryczną mam nr klienta i teraz za każdym razem trezmuszę ten nr wpisywać ręcznie, bo odbiorca ładuje mi się tylko z nazwą odbiorcy i jego nr rachunku? Już nie wspomnę, że kwotę również trzeba wpisywać ręcznie.
Dlaczego Wy wszystko robicie w trudniejszy sposób?
Moim zdaniem jest to niedopracowane i do poprawki najszybciej jak się da.
Zgadzam się z przedmówcami.
System powinien być wdrożony jako wersja beta ale z wszystkimi funkcjami. System powinien być gotowy na 100% a my do końca roku mielibyśmy czas na jego testowanie, pisanie opinii itd. A dzis robicie to na raty i bez sensu.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |