13-03-2020 10:59
Witam.
Jak w temacie mam problem z płatnością kartą debetową Visa przypisaną do telefonu prze aplikację Moje ING.
Nadmienię tylko, że płatności Google Pay działają poprawnie. Wszelkie pozostałe funkcje aplikacji działają poprawnie.
Posiadam telefon OnePlus 7T Pro z Android 10 z poprawkami 2020.01
Edward
14-03-2020 07:14
Witaj,
prosimy, napisz nam więcej szczegółów. Co dokładnie się dzieje, gdy próbujesz zapłacić kartą VISA w Moim ING mobile?
Czy masz ustawioną aplikację Moje ING mobile jako domyślną do płatności telefonem?
17-03-2020 21:17
17-03-2020 21:18
19-03-2020 14:36
Płacąc telefonem za pomocą naszych rozwiązań, powinieneś przyłożyć telefon do terminala dokładnie w tym miejscu, gdzie masz antenę NFC. Wiemy z doświadczenia, że zasięg anteny NFC dla płatności przez Google Pay jest większy. W najbliższej aktualizacji udostępnimy rozwiązanie, które pozwoli Ci za pomocą naszej aplikacji zlokalizować taką antenę w swoim telefonie. Jesteśmy pewni, że to ułatwi płatności telefonem. Możesz również napisać do nas w tej sprawie przez swoją bankowość internetową Moje ING. Sprawdzimy to dodatkowo w naszych systemach.
19-03-2020 14:46
Ani jedno, ani drugie.
Telefonem płacę już od wielu lat.i wiem jak i gdzie przykładać telefon.testowałem też z prawie położeniem telefonu na terminalu.
Gdyby to był problem odległości to nie wyświetlałoby błędu typu: Zmień kartę.
Ps. Sorki, ale mino wieku, nie jestem osobą nie umiejącą korzystać z urządzeń technicznych.
20-03-2020 13:43
Wymaga to sprawdzenia w naszym systemie. dlatego prosimy o kontakt z nami przez Moje ING.
15-07-2021 17:53
16-07-2021 18:44
Nie mamy podobnych zgłoszeń. Żebyśmy mogli się do tego odnieść, prosimy, napisz nam więcej szczegółów. Z jakiej formy płatności telefonem korzystasz? Co konkretnie się dzieje podczas próby płatności? Czy pojawia się jakiś komunikat? Przydatną informacją będzie też z jakiego telefonu korzystasz oraz na jakiej wersji Androida on pracuje?
16-07-2021 19:41 | Edytowano: 16-07-2021 19:42
Witam
W najnowszej wersji aplikacji nie występuje ten problem.Wyczyść cache i dane aplikacji, odinstaluj i zainstaluj ponownie, a nastepnie skonfiguruj aplikację.
Android 11 na OnePlus
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024