13-03-2020 10:59
Witam.
Jak w temacie mam problem z płatnością kartą debetową Visa przypisaną do telefonu prze aplikację Moje ING.
Nadmienię tylko, że płatności Google Pay działają poprawnie. Wszelkie pozostałe funkcje aplikacji działają poprawnie.
Posiadam telefon OnePlus 7T Pro z Android 10 z poprawkami 2020.01
Edward
14-03-2020 07:14
Witaj,
prosimy, napisz nam więcej szczegółów. Co dokładnie się dzieje, gdy próbujesz zapłacić kartą VISA w Moim ING mobile?
Czy masz ustawioną aplikację Moje ING mobile jako domyślną do płatności telefonem?
17-03-2020 21:17
17-03-2020 21:18
19-03-2020 14:36
Płacąc telefonem za pomocą naszych rozwiązań, powinieneś przyłożyć telefon do terminala dokładnie w tym miejscu, gdzie masz antenę NFC. Wiemy z doświadczenia, że zasięg anteny NFC dla płatności przez Google Pay jest większy. W najbliższej aktualizacji udostępnimy rozwiązanie, które pozwoli Ci za pomocą naszej aplikacji zlokalizować taką antenę w swoim telefonie. Jesteśmy pewni, że to ułatwi płatności telefonem. Możesz również napisać do nas w tej sprawie przez swoją bankowość internetową Moje ING. Sprawdzimy to dodatkowo w naszych systemach.
19-03-2020 14:46
Ani jedno, ani drugie.
Telefonem płacę już od wielu lat.i wiem jak i gdzie przykładać telefon.testowałem też z prawie położeniem telefonu na terminalu.
Gdyby to był problem odległości to nie wyświetlałoby błędu typu: Zmień kartę.
Ps. Sorki, ale mino wieku, nie jestem osobą nie umiejącą korzystać z urządzeń technicznych.
20-03-2020 13:43
Wymaga to sprawdzenia w naszym systemie. dlatego prosimy o kontakt z nami przez Moje ING.
15-07-2021 17:53
16-07-2021 18:44
Nie mamy podobnych zgłoszeń. Żebyśmy mogli się do tego odnieść, prosimy, napisz nam więcej szczegółów. Z jakiej formy płatności telefonem korzystasz? Co konkretnie się dzieje podczas próby płatności? Czy pojawia się jakiś komunikat? Przydatną informacją będzie też z jakiego telefonu korzystasz oraz na jakiej wersji Androida on pracuje?
16-07-2021 19:41 | Edytowano: 16-07-2021 19:42
Witam
W najnowszej wersji aplikacji nie występuje ten problem.Wyczyść cache i dane aplikacji, odinstaluj i zainstaluj ponownie, a nastepnie skonfiguruj aplikację.
Android 11 na OnePlus
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024