Odpowiedz

Re: Re.: Tryb ciemny

Cały czas mamy to na uwadze w kontekście dalszych zmian. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 11 z 18 (5 052 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

To "macie to na uwadze", czy "pracujecie nad tym"? Ponieważ w kwietniu informowaliście o tym drugim, a mamy obecnie listopad. Ile można pracować nad wprowadzeniem trybu ciemnego?

f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
45
02-12-2022
Wiadomość 12 z 18 (5 044 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Była szansa lekko osłodzić wprowadzone nowości właśnie tym trybem. Tymczasem te podsyłane odpowiedzi są generyczne. PKO wprowadziło swój w okolicach 2021 roku i również od tego roku istnieje ten wątek. Widocznie ING ma inne priorytety jeżeli nie odpisuje "pracujemy nad tym, jesteśmy blisko". Warto by iść przetartą ścieżką dobrze zbudowanych aplikacji bankowych jeżeli teraz zrobiło się krok w tył. Zobaczymy co przyniosą kolejne miesiące, bo feedbacku z pewnością zbierze się teraz mnóstwo (widać po rozgrzanym profilu FB).

Odpowiedz
0 Lajków
dkol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
6
13-11-2023
Wiadomość 13 z 18 (5 033 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Jeszcze nie udostępnimy tego rozwiązania. Wiemy jak bardzo jest to oczekiwane przez Klientów



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 14 z 18 (4 982 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Jak wyglądają dalsze perspektywy? Klienci już od dawna o to wypytują, natomiast Wy jako bank, który słucha swoich klientów (tak nas zapewniacie) totalnie ignorujecie powtarzające się pytania w tym temacie. Czy coś się tu w końcu zmieni?

Wiem, że jest to ***oła, ale tak bardzo irytująca.

Cantrol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
3
17-01-2024
Wiadomość 15 z 18 (4 002 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo ważna kwestia dla naszych klientów. Nie ignorujemy zapytań w tej sprawie. Jeśli tylko będzie taka opcja dostępna, to na pewno o niej poinformujemy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
343
66
04-09-2015
Wiadomość 16 z 18 (3 939 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Jest koniec 2024 roku, czy ta opcja jest dostępna?

jkcbgc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
27-12-2024
Wiadomość 17 z 18 (593 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Nie jest. Banki takie jak ING czy mBank mają za nic klientów i ich oczy. Prześcigają się jedynie w tym, by aplikacje i strony wyzbyć z kolorów, naładować bieli ile się da i odpisywać tak jak moderatorzy tutaj. Oczywistym jest, że bank sobie nie zdaje sprawy jak to jest istotna kwestia i ignoruje ten temat - wystarczy zobaczyć z jakich dat są odpowiedzi osób tutaj wypowiadających w imieniu ING. Rok 2025 stoi pod znakiem zapytania czy uda im się wprowadzić tak drobną sprawę. Dopiero co odnawiali aplikację i zupełnie wygumkowali sens webowego serwisu transakcyjnego, że dark mode nie powinien być już wielkim wysiłkiem. Ale czy podołają i będą innowacyjni?

dkol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
6
13-11-2023
Wiadomość 18 z 18 (588 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy