Jak wyglądają dalsze perspektywy? Klienci już od dawna o to wypytują, natomiast Wy jako bank, który słucha swoich klientów (tak nas zapewniacie) totalnie ignorujecie powtarzające się pytania w tym temacie. Czy coś się tu w końcu zmieni?
Wiem, że jest to ***oła, ale tak bardzo irytująca.
Dołączam się do zdania przedmówcy, że funkcjonalność kupna biletu z ekranu CarPlay wymagająca najpierw odblokowania telefonu jest absolutnie bezużyteczna. Właśnie po to jest przycisk na ekranie samochodu, żeby NIE TRZEBA BYŁO po niego sięgać i go odblokowywać. Jakoś nawigacja Google czy Spotify nie wymaga odblokowania do działania.
Rozumiem, że jest to bank i pieniądze klienta, ale w obecnej wersji
Re.: Zakończyliśmy stałe zlecenie - błędna informacja
Do tego chciałbym dodać, że przy niewykonaniu stałego zlecenia jedyne, co otrzymujemy, to wiadomość i powiadomienie o niepowodzeniu płatności, ale żeby wykonać ją ręcznie trzeba już wszystkie elementy przelewu wypełnić samodzielnie - nie ma przycisku "wyślij przelew ponownie". Czy można coś z tym zrobić?
Korzystając z pomocy nieznanego mi teraz użytkownika tego forum wykorzystałem taką sekwencję logowania w KeePass 2: {USERNAME}{ENTER}{DELAY=500}{SPLIT}{DELAY=500}{PICKCHARSassword:C=5}{ENTER}