18-01-2024 20:36
Miałem w bankowości internetowej stałe zlecenie na spłacanie 10 rat. Ale jako że spłaciłem 2 ostatnie razem - zlecenie usunąłem. I dzisiaj - miesiąc później - dostaję powiadomienie że 'Dzisiaj zakończyliśmy stałe zlecenie'. Jest to o tyle mylące że sugeruje, że przelew poszedł też dzisiaj i generuje niepotrzebne emocje.
18-01-2024 21:08
19-01-2024 21:29
Dziękujemy za wszystkie sugestie i opinie, przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
4 | |
3 |