Miałem w bankowości internetowej stałe zlecenie na spłacanie 10 rat. Ale jako że spłaciłem 2 ostatnie razem - zlecenie usunąłem. I dzisiaj - miesiąc później - dostaję powiadomienie że 'Dzisiaj zakończyliśmy stałe zlecenie'. Jest to o tyle mylące że sugeruje, że przelew poszedł też dzisiaj i generuje niepotrzebne emocje.
Nie można zmienić kategorii transakcji w Analizie wydatków
Mam transakcję która ma błędnie przypisaną kategorię na "Wydatki podstawowe". Chciałbym ją zmienić na 'Nie analizuj" - jednak przy próbie zapisania zmiany dostaję informację "Nie udało się zapisać kategorii". W sumie na inne kategorie też zmienić nie mogę.
Świetnie Obecnie cała analiza wydatków, oferowane przez Was budżetowanie itd nie mają w zasadzie zastosowania bo dane o wydatkach nie są realne bez wydatków z karty kredytowej, a akurat chwilowo z niej dzięki Apple Pay korzysta mi się całkiem wygodnie
Jako wieloletni i zadowolony klient ING -- postanowiłem w ramach małych porządków przenieść tu też swoją kartę kredytową. Jakież było moje zaskoczenie, jak okazało się że "Analiza wydatków" nie bierze pod uwagę wydatków z tej karty. Zastanawiam się czemu - skoro z bierze np. z karty wirtualnej. Co więcej - dane wydaje mi się są takie same, jak w przypadku karty debetowej.