Bankowość internetowa

Odpowiedz

Zakończyliśmy stałe zlecenie - błędna informacja

Miałem w bankowości internetowej stałe zlecenie na spłacanie 10 rat. Ale jako że spłaciłem 2 ostatnie razem - zlecenie usunąłem. I dzisiaj - miesiąc później - dostaję powiadomienie że 'Dzisiaj zakończyliśmy stałe zlecenie'. Jest to o tyle mylące że sugeruje, że przelew poszedł też dzisiaj i generuje niepotrzebne emocje.

Odpowiedz
0 Lajków
R0b3r7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
27-11-2021
Wiadomość 1 z 3 (5 597 wyświetleń)

Re.: Zakończyliśmy stałe zlecenie - błędna informacja

Do tego chciałbym dodać, że przy niewykonaniu stałego zlecenia jedyne, co otrzymujemy, to wiadomość i powiadomienie o niepowodzeniu płatności, ale żeby wykonać ją ręcznie trzeba już wszystkie elementy przelewu wypełnić samodzielnie - nie ma przycisku "wyślij przelew ponownie".
Czy można coś z tym zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Cantrol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
3
17-01-2024
Wiadomość 2 z 3 (5 589 wyświetleń)

Re: Re.: Zakończyliśmy stałe zlecenie - błędna informacja

Dziękujemy za wszystkie sugestie i opinie, przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 544 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Jeśli Twoja umowa odnowi się automatycznie, to w takiej sytuacji limit nie musi być spłacony w tym dniu. Korzystasz z niego tak jak do tej pory Emotikon: Szczęśliwy

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy