Odpowiedz

Re: Re.: Tryb ciemny

Cały czas mamy to na uwadze w kontekście dalszych zmian. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 11 z 16 (2 819 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

To "macie to na uwadze", czy "pracujecie nad tym"? Ponieważ w kwietniu informowaliście o tym drugim, a mamy obecnie listopad. Ile można pracować nad wprowadzeniem trybu ciemnego?

f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
93
37
02-12-2022
Wiadomość 12 z 16 (2 811 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Była szansa lekko osłodzić wprowadzone nowości właśnie tym trybem. Tymczasem te podsyłane odpowiedzi są generyczne. PKO wprowadziło swój w okolicach 2021 roku i również od tego roku istnieje ten wątek. Widocznie ING ma inne priorytety jeżeli nie odpisuje "pracujemy nad tym, jesteśmy blisko". Warto by iść przetartą ścieżką dobrze zbudowanych aplikacji bankowych jeżeli teraz zrobiło się krok w tył. Zobaczymy co przyniosą kolejne miesiące, bo feedbacku z pewnością zbierze się teraz mnóstwo (widać po rozgrzanym profilu FB).

Odpowiedz
0 Lajków
dkol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
5
13-11-2023
Wiadomość 13 z 16 (2 800 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Jeszcze nie udostępnimy tego rozwiązania. Wiemy jak bardzo jest to oczekiwane przez Klientów

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
533
120
04-09-2015
Wiadomość 14 z 16 (2 749 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Jak wyglądają dalsze perspektywy? Klienci już od dawna o to wypytują, natomiast Wy jako bank, który słucha swoich klientów (tak nas zapewniacie) totalnie ignorujecie powtarzające się pytania w tym temacie. Czy coś się tu w końcu zmieni?

Wiem, że jest to ***oła, ale tak bardzo irytująca.

Cantrol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
17-01-2024
Wiadomość 15 z 16 (1 769 wyświetleń)

Re: Re.: Tryb ciemny

Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo ważna kwestia dla naszych klientów. Nie ignorujemy zapytań w tej sprawie. Jeśli tylko będzie taka opcja dostępna, to na pewno o niej poinformujemy. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
319
63
04-09-2015
Wiadomość 16 z 16 (1 706 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy