14-11-2023 20:19
Cały czas mamy to na uwadze w kontekście dalszych zmian.
14-11-2023 20:30
To "macie to na uwadze", czy "pracujecie nad tym"? Ponieważ w kwietniu informowaliście o tym drugim, a mamy obecnie listopad. Ile można pracować nad wprowadzeniem trybu ciemnego?
14-11-2023 20:47
Była szansa lekko osłodzić wprowadzone nowości właśnie tym trybem. Tymczasem te podsyłane odpowiedzi są generyczne. PKO wprowadziło swój w okolicach 2021 roku i również od tego roku istnieje ten wątek. Widocznie ING ma inne priorytety jeżeli nie odpisuje "pracujemy nad tym, jesteśmy blisko". Warto by iść przetartą ścieżką dobrze zbudowanych aplikacji bankowych jeżeli teraz zrobiło się krok w tył. Zobaczymy co przyniosą kolejne miesiące, bo feedbacku z pewnością zbierze się teraz mnóstwo (widać po rozgrzanym profilu FB).
15-11-2023 21:41
Jeszcze nie udostępnimy tego rozwiązania. Wiemy jak bardzo jest to oczekiwane przez Klientów
18-01-2024 21:15
Jak wyglądają dalsze perspektywy? Klienci już od dawna o to wypytują, natomiast Wy jako bank, który słucha swoich klientów (tak nas zapewniacie) totalnie ignorujecie powtarzające się pytania w tym temacie. Czy coś się tu w końcu zmieni?
Wiem, że jest to ***oła, ale tak bardzo irytująca.
19-01-2024 21:37
Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo ważna kwestia dla naszych klientów. Nie ignorujemy zapytań w tej sprawie. Jeśli tylko będzie taka opcja dostępna, to na pewno o niej poinformujemy.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024