No chyba jednak nie. Widać ewidentnie, że bank merytoryczne uwagi ma totalnie gdzieś, myśląc korporacyjnie, nie tworząc społeczności, która byłaby za bankiem. Wręcz przeciwnie, ludzie się wam stawiają. Jak to wygląda?
Ja zacytuję jeden komentarz ING z FB, to tak odnośnie opinii, bo zawiera nieco więcej szczegółów niż te generyczne odpowiedzi moderatorów:
To może proszę zasięgnąć opinii z działu technicznego, bo jednak klienci zauważyli zmianę a sami sobie jej nie zafundowali. A jako bank dbający o bezpieczeństwo - np. wdrożenie kluczy U2F i promocje na nie - właśnie powinniście również zarekomendować menedżera haseł. Wtedy by nie było takiej sytuacji jaka jest poruszana w tym wątku.
Była szansa lekko osłodzić wprowadzone nowości właśnie tym trybem. Tymczasem te podsyłane odpowiedzi są generyczne. PKO wprowadziło swój w okolicach 2021 roku i również od tego roku istnieje ten wątek. Widocznie ING ma inne priorytety jeżeli nie odpisuje "pracujemy nad tym, jesteśmy blisko". Warto by iść przetartą ścieżką dobrze zbudowanych aplikacji bankowych jeżeli teraz zrobiło się krok w tył.
Pełna zgoda, chociaż szczerze mówiąc liczyłem, że wraz z wejściem nowych (słabych) zmian w interfejsie to logowanie będące reliktem przeszłości odejdzie w niebyt i korzystanie z menedżera haseł stanie się łatwiejsze. Tymczasem ani ułatwienia, ani trybu ciemnego. Dostaliśmy biel i przemeblowanie (meblami, które zostały słabo złożone). Do poprawy, mieliście być lepsi od innych drogi ING.
Myślę, że temat powinien odżyć w oczach osób decydujących o zmianach w ING z racji wdrożonych ostatnich zmian. Mianowicie zaszczyciło nas więcej pustej przestrzeni i eksponowanej bieli. Chociaż tryb ciemny by część niedogodności rekompensował oczom.