Odpowiedz
Highlighted

Nie działająca aplikacja po aktualizacji

Po ostatniej aktualizacji po kliknięciu ikony banku otrzymuje taki ekran. I nic dalej nie da sie zrobić.
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
06-02-2018
Wiadomość 11 z 25 (7 317 wyświetleń)
Highlighted

Re: Nie działająca aplikacja po aktualizacji

Potwierdzam, że występowały trudności z logowaniem. Natomiast udało nam się szybko naprawić tę sytuację. Proszę, zaloguj się jeszcze raz. Już wszystko działa prawidłowo. Przepraszam Cie za te utrudnienia.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
90
04-09-2015
Wiadomość 12 z 25 (7 302 wyświetleń)
Highlighted

Aplikacja

Wchodząc na aplikację pojawia się komunikat
„Nie udało się pobrać danych
Spróbuj ponownie „
Po odinstalowaniu jest to samo !

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaK
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
09-02-2018
Wiadomość 13 z 25 (7 179 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Aplikacja

Spróbuj usunąć pamięć podręczną aplikacji i zmniejszyć ilość otwartych aplikacji w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69 lub wyślij wiadomość przez Moje ING.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
90
04-09-2015
Wiadomość 14 z 25 (7 171 wyświetleń)
Highlighted

Problemy serwerowe

Od 2-3 tygodni widzę, że czasem aplikacja ma straszne problemy z wczytywaniem. Nie ma znaczenia, czy jestem na na WiFi, czy na 4G+, aplikacja lubi wczytywać się w nieskończoność lub wywalić informację o tym, że nie można pobrać danych. 

 

Czy cierpicie na jakieś problemy wydajnościowe aktualnie ? 

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
169
24
26-09-2016
Wiadomość 15 z 25 (7 175 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problemy serwerowe

Nasza aplikacja powinna działać sprawnie. Ważne, żeby czyścić jej pamięć podręczną oraz zamykać aplikacje działające w tle. Poprawi to jej wydajność. Cały czas pracujemy i udoskonalamy Moje ING mobile. Jeżeli w Twoim przypadku występują utrudnienia związane z pracą aplikacji, wyślij do nas zgłoszenie po zalogowaniu się do bankowości. Sprawdzimy to .

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
365
95
04-09-2015
Wiadomość 16 z 25 (7 158 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problemy serwerowe

Jak mam się zalogować do MOJE ING, i przekazać co nie działa jak w ogóle nie da się zalogować do systemu na smartfonie i komputerze. Dzisiaj jest 15.02.2018 godzina 17:38. Ogarnijcie się, zaczynam pomału tracić cierpliwość.

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
27
4
08-03-2016
Wiadomość 17 z 25 (7 114 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problemy serwerowe

Mieliśmy spowolnienie Mojego ING. Obecnie możesz już zalogować się do usługi i wysłać do nas wiadomość. Przepraszam Cię za utrudnienia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 18 z 25 (7 104 wyświetleń)
Highlighted

Nie działa aplikacja mobilna na androida

Witam,
Może ktoś mi tu pomoże, próbując zalogować się do aplikacji wyskakuje informacja o zaktualizowaniu chrome. Aktualizacja jest zrobiona wszystko jest poprawnie i niestety ciągle to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Izahor
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
02-03-2018
Wiadomość 19 z 25 (7 053 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Nie działa aplikacja mobilna na androida

To samo dzieje się u mnie.
Odpowiedz
0 Lajków
rstraszewski
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
02-03-2018
Wiadomość 20 z 25 (6 992 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: nie mogę się zalogować

Proszę, spróbuj zmienić PIN na ekranie aplikacji za pomocą opcji ,,Nie pamiętam kodu PIN". Jego ponowne ustawienie powinno pomóc.
Jeśli nie pamiętasz długiego hasła do Mojego ING, to zmienisz je tutaj. 

02-06-2020
Re: OKO Premium

Poniżej odpowiadam na Twoje pytania:

1. Tak

2. Tak

2. Nie, ale pamiętaj, że od Twojego salda zelży wysokość oprocentowania. 

3. Nie, umowę zawierasz bezterminowo.

02-06-2020
Re: oddzialne konto oszczednosciowe, rozdzielne konta w małżeństwie

czyli z oka nie da sie zrobic przelewu np. placac za cos z allegro? 

w getinie np. sie da, stad pytanie 

01-06-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy