Odpowiedz

Problem z aplikacją na Androidzie

Ostatnio aplikacja Moje ING dla systemów Android nie może w ogóle połączyć się z bankiem.

Aplikacja jedynie próbuje nawiązać połączenie (załącznik), a po dłuższym czasie wyrzuca komunikat o braku łączności z bankiem.

Zauważyłem ten problem zarówno na Android 7 jak i 6. To będzie najładniej problem związany z API aplikacji mobilnej, bo wersja WEB-owa serwisu działa bez problemów.

Ostatnio problem występuje coraz częściej, co skutecznie uniemożliwia szybki dostęp do swojego konta.
Odpowiedz
0 Lajków
Skor_X
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
18-07-2017
Wiadomość 1 z 25 (50 470 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Zauważyłem, że powiadomienia Push dalej działają w aplikacji. Nie wiem, czy jest to spowodowane tym, że API / Serwis czasem odpowiada, czy po prostu serwis cały czas je wysyła.
Odpowiedz
0 Lajków
Skor_X
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
18-07-2017
Wiadomość 2 z 25 (50 429 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

@Skor_X 

Jeżeli chodzi o problem z włączeniem naszej aplikacji czy próbowałeś wyłączyć inne aplikacje działające w tle? Jeżeli po zwolnieniu pamięci wewnętrznej nadal nie będziesz mógł włączyć aplikacji, napisz do nas przez Moje ING lub zadzwoń 32 357 00 69.

 

Jeżeli chodzi o powiadomienia, to przychodzą pomimo wyłączenia ich w aplikacji? Jeżeli tak, to spróbuj:

  • usunąć dodane urządzenie zaufane w aplikacji,
  • ponownie dodaj urządzenie,
  • sprawdź czy faktycznie masz wyłączone powiadomienia w aplikacji.

Jeżeli te czynności nie pomogą, skontaktuj się z nami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 25 (50 340 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Jak narazie nie udało mi się zreprodukować błędu, ale jak tylko problem znowu się pojawi, postaram się użyć Twojego rozwiązania.

Co do wiadomości push, to chodziło o to, że działały pomimo tego, że aplikacja nie potrafiła się załadować (cały czas mam włączone wszystkie powiadomienia).
Odpowiedz
0 Lajków
Skor_X
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
18-07-2017
Wiadomość 4 z 25 (50 014 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Mam co jakiś czas ten sam błąd. Wg mnie aplikacja się po prostu zawiesza, ponieważ wystarczy wymusić jej zamknięcie w ustawieniach aplikacji i uruchomić ponownie - wtedy działa jakby nigdy nic....

 

Telefon LG G6.

 

Wniosek - aplikacja do poprawy

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 5 z 25 (49 426 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

@Skor_X jaki masz telefon?
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 6 z 25 (49 265 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

@TymcioMototola (Lenovo) Moto G5  Plus.

 

Z tego co widziałem w tym temacie, aplikacja potrafi się przyciąć też innym użytkownikom.

I mogę potwierdzić, że po wymuszeniu zamknięcia aplikacji / restarcie telefonu problem znika.
Może powinniście sprawdzić, czy gdzieś w kodzie po jakiejś nieudanej próbie połączenia z serwerem aplikacja się nie zakleszcza.
Nie wiem jak aplikacja jest zbudowana, ale raczej serwis odpowiedzialny za powiadomienia Push osobno trzyma połączenie z serwerem, dlatego mimo zawieszenia aplikacji, powiadomienia dalej działały.

Gdyby trzeba było coś jeszcze sprawdzić, dajcie znać Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Skor_X
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
18-07-2017
Wiadomość 7 z 25 (49 252 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

@Skor_X, @HansHawk - Jeśli aplikacja się zawiesza to spróbujcie usunąć pamięć podręczną aplikacji i zmniejszyć ilość otwartych aplikacji w tle. W sytuacji kiedy to nie pomoże, skontaktujcie się z nami telefonicznie pod numerem: 32 357 00 69 lub wyślijcie wiadomość przez Moje ING.

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 8 z 25 (49 249 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Robiłem to kilkakrotnie już wcześniej. Nic to nie daje, a i kartę Mastercard w telefonie, trzeba od nowa aktywować :-(

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 9 z 25 (49 013 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją na Androidzie

Prosimy w takim razie napisz do nas przez Moje ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 10 z 25 (48 951 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy