Z tego co widziałem w tym temacie, aplikacja potrafi się przyciąć też innym użytkownikom.
I mogę potwierdzić, że po wymuszeniu zamknięcia aplikacji / restarcie telefonu problem znika. Może powinniście sprawdzić, czy gdzieś w kodzie po jakiejś nieudanej próbie połączenia z serwerem aplikacja się nie zakleszcza. Nie wiem jak aplikacja jest zbudowana, ale raczej s
Jak narazie nie udało mi się zreprodukować błędu, ale jak tylko problem znowu się pojawi, postaram się użyć Twojego rozwiązania.
Co do wiadomości push, to chodziło o to, że działały pomimo tego, że aplikacja nie potrafiła się załadować (cały czas mam włączone wszystkie powiadomienia).
Zauważyłem, że powiadomienia Push dalej działają w aplikacji. Nie wiem, czy jest to spowodowane tym, że API / Serwis czasem odpowiada, czy po prostu serwis cały czas je wysyła.
Ostatnio aplikacja Moje ING dla systemów Android nie może w ogóle połączyć się z bankiem.
Aplikacja jedynie próbuje nawiązać połączenie (załącznik), a po dłuższym czasie wyrzuca komunikat o braku łączności z bankiem.
Zauważyłem ten problem zarówno na Android 7 jak i 6. To będzie najładniej problem związany z API aplikacji mobilnej, bo wersja WEB-owa serwisu działa bez problemów.